درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47430صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 15 تیر 1400 - 14:58
رونمایی از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاربردی»
با حضور پیشکسوتان و اعضاء هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاریردی» رونمایی شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| با حضور پیشکسوتان و اعضاء هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاریردی» رونمایی شد.
 
 این کتاب علمی و تخصصی، توسط دکتر احمد پاکزاد به تحریر در آمده و توسط انتشارات مهرنوروز به زیور طبع آراسته شده است. محتوای این کتاب مورد تأیید انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران می باشد.
 
 خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این خصوص گفت: «ساختار سنتی حاکم بر حرفه روابط عمومی، کارکرد خود را از دست داده است و برای حفظ و رونق این حرفه، ناگزیر به اتخاذ روش های نوین و اصول پیشرفته می باشیم که این امر به نوبه خود نیازمند منابع علمی و تخصصی بر گرفته از مدل مطلوب روابط عمومی ایرانی است. محتوای این کتاب حاصل چند دهه تجارب موفق علمی و عملی نویسنده آن است و معتقدم که می تواند برای توسعه و تجلی دانش نوین روابط عمومی کشور موثر واقع شود.»
 
 دکتر بهنام زنگی، رئیس انجمن علمی پژوهش های هنری ایران هم تأکید کرد: «ایجاد ارتباط موثر و کارا، امری هنری و خلاقانه است و بی شک تدوین رویکردهای علمی این هنر، موضوعی ارزشمند و پایا خواهد بود. آنچه در این کتاب آمده است، تلفیق هنرمندانه علم و تجربه با تأکید بر تحقیقات است که مسلماً دست آورد مهمی برای جامعه علمی و تخصصی کشور به ارمغان خواهد داشت.»
 
 دکتر احمد پاکزاد، نویسنده این کتاب هم با اشاره به ضرورت توجه به حرفه ای گری دانش محور در توسعه و تعمیق نهاد روابط عمومی در ایران، گفت: «آنچه امروز باعث رنج نهاد روابط عمومی در ایران شده است، نبود یک نگرش اجرایی علمی در مدیریت آن است. همین امر منجر به بروز کارکردهای غیرحرفه ای در آن شده از این جهت می توان به صراحت گفت که نهاد روابط عمومی علیرغم ظرفیت هایی که دارد در حال اضمحلال است. لذا این کتاب ادای دین به علم مدیریت روابط عمومی بوده و مأموریت دارد که بنیان نگرش و منش حرفه ای گری را مستند کرده و در اختیار نسل جدید روابط عمومی ایران قرار دهد. نسلی که مسئولیت دارد با دوراندیشی و پژوهش مداری، سرنوشت بهتری را برای تمامی اعضاء خانواده روابط عمومی ایران رقم بزنند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد