درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 06:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 475صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 11 اردیبهشت 1391 - 08:24
رونمایی از دو لوح فشرده با موضوع روابط عمومی
انتشارات کارگزار روابط عمومی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی دو لوح فشرده با عناوین "مدیریت تشریفات کاربردی" استاد علی بیدارمغز و "روش های تدوین کمپین های اطلاع رسانی" احمد پاکزاد را منشر کرد.
  

رونمایی از دو لوح فشرده با موضوع روابط عمومی
انتشارات کارگزار روابط عمومی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی دو لوح فشرده با عناوین "مدیریت تشریفات کاربردی" استاد علی بیدارمغز و "روش های تدوین کمپین های اطلاع رسانی" احمد پاکزاد را منشر کرد.
 

مدیریت تشریفات کاربردی/ 4 لوح

استاد علی بیدارمغز

رونمایی از دو لوح فشرده با موضوع روابط عمومی

در دنیای امروز برقراری ارتباط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی خانوادگی، منوط به رعایت اصول و آیین تشریفات است.

تشریفات نه به معنای تجمل گرایی و تجمل‌پرستی، بلکه به معنای نظم‌دهی و نظم‌بخشی در یک سازمان که روند فعالیت های منسجمی را در پیش دارد، از اصول اولیه ارتباطات اجتماعی به شمار می‌رود. تشریفات رعایت یک سری قوانین رفتاری است که نه تنها توسط نمایندگان یک کشور بلکه توسط نمایندگان و کارگزاران اکثر نظام های سیاسی و اجتماعی رعایت می‌شود و متناسب با ساختار اجتماعی و فرهنگی، ویژگی های مذهبی و تاریخی و آداب و رسوم یک کشور تغییراتی در اجرای آن به عمل می‌آید. اما در برخی از موارد رفتاری، اصول مشابهی وجود دارد که فراگیری و رعایت این اصول، به طور فراگیر و همگانی نظم را در قالب رفتاری منسجم در دستگاه ها و سازمان ها به ارمغان خواهد آورد. این مجموعه گامی کوچک در این جهت است که می‌تواند در ابعاد گوناگون زندگی، محل کار، اماکن عمومی، گفتگوهای رسمی، سفرها و... به کار آید.

 

روش های تدوین کمپین های اطلاع رسانی/ 3 لوح

احمد پاکزاد

رونمایی از دو لوح فشرده با موضوع روابط عمومی

روابط‌عمومی به عنوان یک بخش رسمی در هر سازمان برای آن که مورد احترام باشد و فعالیت‌های آن در جهت حمایت و رشد سازمان مؤثر واقع شود، ‌باید از همان اصولی پیروی کند که دیگر بخش‌های رسمی سازمان از جمله حقوقی،‌ مالی و‌ منابع انسانی پیروی می‌کنند. ویژگی کلیدی نقش استراتژیک روابط‌عمومی این است که بر اساس درک روشنی از سهم روابط‌عمومی و فلسفه زیربنایی و نحوه عملکرد پژوهش‏مدار آن استوار است. از سوی دیگر،‌ روابط‌عمومی تاکتیکی بر ارائه خدمات ارتباطی که توسط دیگران هدایت می‌شود تمرکز دارد.

برنامه‌ریزی استراتژیک بدین معنا نیست که همه چیز قابل کنترل است:‌ این غیرممکن است،‌ اما برنامه‌ریز را وارد فرایندی می‌سازد که به او در تعیین سهمی که می‌تواند انجام دهد،‌ چگونگی انجام و ارزیابی آن در صورت موفقیت کمک می‌کند. آن‌ها باید متوجه باشند که در این راه، سطحی از انعطاف و تعدیل عمل‌گرایانه مورد نیاز است و البته رویدادهای پیش‌بینی نشده سبب می‌شود که حتی مخالف بهترین برنامه‌ها عمل کنند. برنامه‌ریزی و مدیریت برنامه‌های استراتژیک،‌ علمی و خلاق است. فرایندی است که قوه ادراک را تحریک می‌کند،‌ احساسات را درگیر می‌سازد و قطعات سازنده را به گونه‌ای قرار می‌دهد که سبب اقدام کارا و اثربخش سازمان فرد برنامه‌ریز شود.

 

علاقمندان برای تهیه این لوح ها با شماره های88617576 و 88617577 تماس حاصل فرمایند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد