درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 12:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47592صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 7 شهریور 1400 - 18:01
دلایل اصلی ایجاد استرس
تنش و ناراحتی ناشی از روبرو شدن با زندگی برای همه بشر، معمول و طبیعی است. تا حدودی هم وجود استرس، ضروری هم هست. با وجود آنکه همه آدمها استرس را تجربه می کنند ولی دلایل و شدت آن برای هر فرد فرق دارد. ماندن در ترافیک شهر برای بعضی ها اذیت کننده است ولی یک نفر دیگر فقط با صدای بلند موسیقی در تاکسی ناراحت می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| تنش و ناراحتی ناشی از روبرو شدن با زندگی برای همه بشر، معمول و طبیعی است. تا حدودی هم وجود استرس، ضروری هم هست. با وجود آنکه همه آدمها استرس را تجربه می کنند ولی دلایل و شدت آن برای هر فرد فرق دارد. ماندن در ترافیک شهر برای بعضی ها اذیت کننده است ولی یک نفر دیگر فقط با صدای بلند موسیقی در تاکسی ناراحت می شود.

دانستن اینکه چه چیزهایی باعث استرس آدمها می شود شاید بتواند در مدیریت و کاهش این نوع ناراحتی ها موثر باشد.

۱- مشکل مادی

همه ما حتی شده در یک برهه از زندگی بابت بی پولی دچار احساس بد و حتی شرم و درماندگی شده ایم. بی پول بودن در شرایط اضطراری و نیازهای حیاتی، آدمها را خشمگین و مستاصل و افسرده می سازد.

بی پولی آدم ها را به سمت رفتارهای ناپسند و زیر پاگذاشتن مرام نیز می کشاند. که به نوبه خود مدام باعث ایجاد گناه و احساسات ناخوشایند می شود. استرس مداوم باعث تشویش، ابتلا به بیماری های قلبی و حتی مرض قند می شود.

۲ – مشکلات شغلی

تضمین شغلی عملاً در حال از بین رفتن است. خیلی از افراد باید دو شغله باشند تا روزگارشان بگذرد. حتی پیدا کردن شغلی که آدمها دوست داشته باشند نیز برای خیلی ها به رویا تبدیل شده است.

همه مسائل آزار دهنده و پر استرس در انواع شغل ها را اگر در کنار ناهنجاری های درون محیط کار نظیر داشتن همکار بد و حسود و مردم آزار قرار دهیم سطح تنش و اذیت ناشی از شغل ها را عمومی و گسترده می سازد.

۳- مشکلات ناشی از روابط شخصی

در زندگی همه ما، افرادی هستند که باعث ایجاد استرس می شوند. آنها می توانند اعضای خانواده، همسر و فامیل باشند. همکاران و حتی دوستان صمیمی نیز می توانند مشکل آفرین و دردسر ساز باشند.

مشکلات زندگی زناشوی، سواستفاده عاطفی از همدیگر، خیانت و طلاق، دل شکستن ها و حتی والدین فرزندان بودن، باعث افزایش استرس می شوند. خستگی، ضعف، غم و افسردگی، ناامیدی و احساس خطر مداوم از مهمترین صدمات ناشی از استرس روزانه است.

منبع: verywellmind - marde-rooz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد