درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 16:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47594صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 7 شهریور 1400 - 21:59
برای داشتن روحیه قوی این ۵ کار را انجام دهید
روحیه قوی داشتن مخصوص آدم های بلندپرواز، جاه طلب یا افراد خارق العاده نیست. در همین زندگی روزمره هم ناگزیرید روحیه قوی داشته باشید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| روحیه قوی داشتن مخصوص آدم های بلندپرواز، جاه طلب یا افراد خارق العاده نیست. در همین زندگی روزمره هم ناگزیرید روحیه قوی داشته باشید.

۱- یاد بگیرید خاکستری زندگی کنید

بعضی افراد سعی می کنند همه چیز کنترل شده و از روی لیستی که تهیه کردند انجام شود. حتما این نوع آدمها در بعضی زمینه ها موفق هم هستند ولی چون آمادگی تغییرات ناخواسته را ندارند در یک جای دیگر زندگی شکست می خورند.

وقتی یاد بگیرید دنیای واقعی «نامعلوم و بدون پیش‌بینی» است می توانید راهی بیابید که تحمل تان برای اتفاقات پیش‎‌بینی نشده بیشتر شود.

۲ – خودتان، خط کش اندازه گیری موفقت و تلاش خود باشید

رشد شخصی تان در هر زمینه بهتر است بر اساس وجود خودتان باشد. اگر فوتبال بازی می کنید تعداد گل های که یک ستاره فوتبال می زند یا مقدار کیلومتری که درون زمین می دود یا میانگین سرعت او را ملاک خودتان قرار ندهید.

اگر در زندگی براساس توانایی دیگران مدام خودتان را محک بزنید انگار که بخواهید از سایه خودتان پیشی بگیرید. بهترین کار این است که مسیر رشد خودتان را نسبت به گذشته خودتان بسنجید.

۳ – اینقدر به نتیجه کار نچسبید

تمرکز بیش از حد به هدفی که می خواهید برسید شما را از یک تلاش جانانه دور می سازد. فقط دنبال جایزه بودن باعث می شود اهمیت کافی ندهید به کارهایی که قبل از رسیدن به جایزه باید انجام دهید.

۴- توانایی خودتان را انکار نکنید

ذات بشر دنبال یافتن دلایل ضعف و خطاست تا اشتباهاتی که منجر به شکست می شود را کنترل کند. ناخواسته ضعف ها بیشتر دیده و شناسایی می شوند. برای همین خوب است دفترچه پس اندازی از قابلیت ها و موفقیت ها هم داشته باشیم.

۵- گاهی فقط دست به هیچ حرکتی نزنید

اگر انسان قادر به مهار آشوب های روحی و عاطفی اش بود کل تمدن بشر توسعه اش سریعتر صورت می گرفت. گاهی بد نیست در مواقع طوفانی بی حرکت بمانید تا طوفان از محوطه شما عبور کند.

اگر دچار خشم یا ترس هستید بدون اینکه واکنشی به خرج دهید بگذارید این احساسات ته نشین شوند یا کاهش یابند.
 

منبع: medium.com - marde-rooz

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد