درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 09:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47789صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 3 مهر 1400 - 23:25
4ویژگی نجات دهنده در کسب وکارهای کوچک
راز بقا در همه گیری کرونا
یک پیمایش که براساس نظرسنجی از بیش از 2000 آمریکایی بزرگسال انجام شده نشان می دهد 51 درصد از پاسخگویان از مارس 2020 تمایل بیشتری به خرید از کسب وکارهای کوچک نشان داده اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چرا تمایل به خرید از کسب وکارهای کوچک در دوره همه گیری کرونا بیشتر شده است؟

یک پیمایش که براساس نظرسنجی از بیش از 2000 آمریکایی بزرگسال انجام شده نشان می دهد 51 درصد از پاسخگویان از مارس 2020 تمایل بیشتری به خرید از کسب وکارهای کوچک نشان داده اند.

 

براساس بررسی نرد والت، حمایت از کسب وکارهای محلی دلیل اصلی بیشتر پاسخگویان برای خرید بیشتر از این بنگاه ها در دوره همه گیری بوده است. هم چنین کسب وکارهای کوچک 4 ویژگی دارند که در افزایش تمایل خریداران به آن ها بی اثر نبوده است. مطلب سایت کارآفرین را در این باره بخوانید.

1.گزینه تحویل دادن و بیرون بردن

براساس آماری که اتحادیه ملی رستوران در آمریکا منتشر کرده در سال 2020، درآمد رستوران ها 27 درصد کاهش یافته و 110 هزار رستوران به طور موقت یا دائم بسته شدند. عبور از خدماتی مثل ایجاد فضا برای سرو غذا و تحویل غذا به منازل، یکی از کارهای رستوران ها برای بقا در شرایط سخت همه گیری بود. یک سوم از کسانی که از بنگاه های کوچک بیشتر خرید کردند می گویند، گزینه های تحویل و بیرون بری یکی از دلایل تمایل آن ها به خرید از کسب وکارهای کوچک بوده است.

2.نیروی کار کمتر

بنگاه های کوچک نوعی پناهگاه امن برای بسیاری از مشتریان در دوره همه گیری بود. یک سوم از کسانی که خرید از این کسب وکارها را ترجیح داده اند، می گویند به حمایت بیشتر از این بنگاه ها ادامه می دهند چراکه محیط کار این کسب وکارها کمتر شلوغ است.

3.عرضه چیزهایی که بقیه ندارند

عرضه کالاهایی که دیگر فروشگاه ها ندارند، از دیگر دلایل خرید مردم از کسب وکارهای کوچک بوده است. این بنگاه ها اجناسی عرضه می کنند که اغلب در دیگر فروشگاه ها پیدا نمی شود. آن ها با این کار می خواهند برابر فروشگاه های بزرگ و رقیب مزیتی داشته باشند و در دوره همه گیری این مزیت به کمک آن ها آمد. 23 درصد از پاسخ دهندگان به نظر سنجی اعلام کردند این خرده فروش ها محصولاتی دارند که خرده فروش های بزرگتر ندارند.

4.آنلاین شدن

در دوره همه گیری
کرونا خرید آنلاین شتاب بیشتری گرفت. این دوره، یک جهش قابل توجه در تجارت الکترونیک ایجاد کرد. از هر 5 آمریکایی، یک آمریکایی از فروشگاه های کوچک و محلی خرید کرده است و 22 درصد پول بیشتری را برای خرید از مغازه های کنار خیابانی هزینه کردند، چراکه این مغازه ها آنلاین شدند.


منبع: tccim

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد