درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4787صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 2 شهریور 1392 - 16:36
خبرنگاران اخلاق حرفه ای را در کار خود رعایت کنند
  

شارا - مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید براینکه خبرنگاران اخلاق حرفه ای را در کار خود رعایت کنند، گفت: احساس مسئولیت در مقابل تضییع شدن حقی در جامعه و کنجکاو بودن در مورد مسایل، همراه با امانت داری و صداقت در گفتار کار سختی است که خبرنگاران حرفه ای و پایبند به اصول آن را انجام می دهند.

 

به گزارش شارا به نقل از  اداره روابط عمومی، دکتر ولی‌الله سیف در جمع صمیمی با اصحاب رسانه های جمعی و اجتماعی و خبرگزاریها وب سایت های خبری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار حاضر شد و ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران حوزه اقتصادی و به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه بانک، گفت: در طول دوره های مختلفی که در حوزه بانکداری خدمت کرده ام، همواره خاطرات شیرینی از حضور و فعالیت خبرنگارانی داشته ام که در کار خود نگاه حرفه ای را ملاک قرار داده اند به گونه ای که این خاطره ها همیشه در ذهن من ماندگار است.

وی افزود: خبرنگاران از آن بخش فعالان هستند که در برابر تضییع حقوق جامعه احساس مسئولیت می کنند و این حس پیش رو، همواره منجر به آگاهی افکارعمومی شده است که از بیراهه رفتن ها جلوگیری می کند، لذا معتقدم که این روحیه باید تقدیر شود.

مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه وظیفه خبرنگاران بیان حقایق است، گفت: مخالف جهت جامعه حرکت کردن، آسان نیست، اما خبرنگار حرفه ای که امانت داری و صداقت در گفتار را پیشه خود می داند، وظیفه سخت و دشواری را بر دوش دارد.

وی تصریح کرد: کنجکاوی، وجه تمایز خبرنگار حرفه ای و مسئولیت پذیر با دیگران است. او به خوبی می داند که با قلم خود چه اثرات شگرفی در جامعه خواهد گذاشت. ممکن است تصور شود که نوشته های یک خبرنگار چندان اثرگذار نیست اما باید پذیرفت که اینگونه نیست و قلم خبرنگار، بسیاری را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.


 وی در پایان با اشاره به این نشست، گفت: در این جمع دوستان حرفه ای را می شناسم که در حرفه خود مسئولیت پذیر و پایبند به اصول هستند. امیدوارم هر چه بیشتر بر تعداد و حضور فعال اینگونه خبرنگاران که نگاه حرفه ای در حوزه کاری خود دارند، بیشتر شود و جامعه خبرنگاری ما بیش از گذشته با وظایف و مسئولیت های خود آشنا شود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد