درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 05:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48154صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 21 آبان 1400 - 20:16
نقش روابط‌عمومی در شرکت‌های بین‌المللی قرن 21
پروفسور پاول. ای. آرجنتی - من دیگر اعتقاد ندارم که شرکت‌ها خود قادر به برقراری ارتباط باشند و شرکت‌های شما سعی می‌کنند تا به واسطه متمرکز شدن بر موضوعاتی مانند جهانی‌شدن با دیدگاهی استراتژیک‌تر به تثبیت جایگاه خود بپردازند. آن‌چه از شما می‌خواهم این است که به طرحی درباره سال‌های آتی که در نوشته‌ها، مشاوره‌ها و تدریسم انعکاس یافته نگاهی دقیق بیاندازید.
  

اگر کسی به من گفته بود که من در سال 1994 پس از اعلام نظرم درباره ارتباطات شرکتی این‌جا (در این کنفرانس) خواهم بود، هرگز سخن او را باور نمی‌کردم. من اصرار داشتم به تخریب تمامی تفکرات قدیمی درباره این‌که شرکت‌ها چگونه ارتباط برقرار می‌کنند، بپردازم. من در مقاله‌ام با عنوان «ارتباطات شرکتی» عمداً سعی داشتم تا خود را از روابط‌عمومی دور نگه دارم. اما خدا می‌داند که روابط‌عمومی خودش از من فاصله گرفت.


آمدنم به این‌جا بیان‌گر این است که زمانه چه‌قدر تغییر کرده است. من دیگر اعتقاد ندارم که شرکت‌ها خود قادر به برقراری ارتباط باشند و شرکت‌های شما سعی می‌کنند تا به واسطه متمرکز شدن بر موضوعاتی مانند جهانی‌شدن با دیدگاهی استراتژیک‌تر به تثبیت جایگاه خود بپردازند. آن‌چه از شما می‌خواهم این است که به طرحی درباره سال‌های آتی که در نوشته‌ها، مشاوره‌ها و تدریسم انعکاس یافته نگاهی دقیق بیاندازید.


و آن این است که زمینه فعالیت‌مان را مدنظر قرار دهیم که آیا روابط عمومی، ارتباطات شرکتی یا امور عمومی است. ما احتیاجی به تاکتیک‌‌گرایان نداریم، بلکه استراتژیست‌ها هستند که برای ما مهم‌اند.


بنابراین اجازه دهید 3 دلیلی که حضور بنده را در این جمع توجیه می‌کند خدمت‌تان عرض کنم. این که چرا من به شرکت‌های شما اعتقاد دارم و مهم‌تر این‌که چرا مشتریان شرکت‌های شما می‌خواهند از طریق تمرکز بر روش‌هایی استراتژیک‌تر در زمینه ارتباطات خود را احیا کنند.

فهرست مطالب
دلیل اول: عدم تمرکز کافی بر روی روش‌های استفاده از استراتژی
دلیل دوم: ابتدا به احیای خود بپردازید
دلیل سوم: شما دیدگاه وسیع‌تری دارید


 

لینک دانلود: https://kpri.ir/?p=7498



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد