درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48158صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 23 آبان 1400 - 18:19
افزایش اعتبار شرکت با اثبات اجتماعی
این روزها، نشان دادن نظرات مثبت سایر مشتریان در مورد یک شرکت به خریداران بالقوه، به جذب افراد بیشتری به آن شرکت کمک می کند. به همین دلیل است که اثبات اجتماعی و اعتبار سنجی شخص ثالث به اطمینان بیشتر کسب‌وکارها و به طور کلی در تلاش های ارتباطی و تبلیغاتی آنها کمک می کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هر گونه نظر مثبت در مورد یک کسب‌وکار و راه حل های آن، اثبات اجتماعی محسوب می‌شود.

اگرچه این یک مفهوم قدیمی است، اما محبوبیت پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اهمیت اثبات اجتماعی و تأثیری که بر نرخ تبدیل دارد، آن را به یک استراتژی ضروری برای شرکت ها تبدیل کرده است.

این روزها، نشان دادن نظرات مثبت سایر مشتریان در مورد یک شرکت به خریداران بالقوه، به جذب افراد بیشتری به آن شرکت کمک می کند. به همین دلیل است که اثبات اجتماعی و اعتبار سنجی شخص ثالث به اطمینان بیشتر کسب‌وکارها و به طور کلی در تلاش های ارتباطی و تبلیغاتی آنها کمک می کند.

در واقع، حدود 90 درصد از مشتریان این روزها تمایل دارند قبل از تصمیم به خرید، نظرات آنلاین را بررسی کنند. علاوه بر این، حدود 50 درصد از همه مشتریان تمایل دارند که بررسی مثبت مشتری را یکی از تأثیرات اصلی در تصمیم گیری های خرید خود بدانند.


رتبه بندی و بررسی

یکی از راه‌هایی که شرکت‌ها می‌توانند از اثبات اجتماعی استفاده کنند، نشان دادن رتبه‌بندی‌ها و نظرات مشتریان بالقوه است. آن دسته از رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌هایی که از پلتفرم‌های شخص ثالث مانند Trustpilot می‌آیند، مزیت بیشتری را ارائه می‌دهند.

این به این دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها در گذشته در دستکاری نظرات مشتریان خود برای بهبود شهرت مقصر شناخته شده‌اند.

با این حال، با یک پلتفرم شخص ثالث، هر کسی می‌تواند نظری بنویسد که شرکت نمی‌تواند آن را حذف یا پنهان کند. کسب‌وکارهایی که در نظر دارند از یک پلتفرم بررسی استفاده کنند، باید به دنبال یک پلتفرم باز شخص ثالث باشند که نظرات معتبر مشتریان را نشان می‌دهد.

 

این نظرات را می‌توان به صورت آنلاین در کانال های مختلفی مانند وب‌سایت کسب‌وکار، تبلیغات پولی و پلتفرم‌های اجتماعی نمایش داد. به این ترتیب، شرکت می‌تواند اعتماد مشتری را در طول سفر خرید خود افزایش دهد.


محتوای ایجاد شده توسط کاربر

هر شکلی از محتوا مانند پست‌های وبلاگ، عکس‌ها، بررسی‌ها، بحث‌ها یا ویدیوهایی که توسط مشتریان منتشر می‌شود و به صورت عمومی در دسترس دیگران است، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در نظر گرفته می‌شود.

طبق تحقیقات، بسیاری از مشتریان تمایل دارند محتوای تولید شده توسط کاربر را در مقایسه با تلاش‌های بازاریابی سنتی شرکت‌ها قابل اعتمادتر بیابند.

به همین دلیل است که بازاریابی دهان به دهان به یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای شرکت ها تبدیل شده است، به این معنی که بزرگترین چیزی که شرکت ها باید روی آن سرمایه گذاری کنند، حمایت از مشتری است.

کمپین های اینفلوئنسر

یکی از راه‌های پیشرو برای جلب اعتماد مشتریان، اعتبارسنجی شخص ثالث است.

یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف، کار با اینفلوئنسرهایی است که برند را تأیید می‌کنند. اگرچه ممکن است این کار دشواری به نظر برسد، اما به کسب‌وکارها در ایجاد آگاهی از برند و افزایش سود بسیار کمک می کند.

این روزها تعداد زیادی اینفلوئنسر در دسترس هستند که هر کدام تخصص و جایگاه خاص خود را دارند.

این بدان معنی است که عملاً هر کسب‌وکاری می‌تواند تأثیرگذار مناسب را پیدا کند و با آنها ارتباط برقرار کند.



نوشته: رون توروسیان

منبع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

November 5, 2021

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد