درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48171صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 23 آبان 1400 - 09:47
4 کتابی که هر متخصص روابط‌عمومی‌ باید بخواند
نوشته:‎ جسیکا لالور - دیوید میرمن اسکات در این کتاب خود نحوه‌ بهره‌گیری از پتانسیل ارتباطات آنلاین را نشان می‎ دهد، ازجمله اینکه چطور گفتگوی مستقیمی با مشتریان یا سرویس‌گیرندگان داشته باشید و روابط بلندمدتی با آن‎ها برقرار کنید تا کمپانی‌تان به موفقیت برسد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این 4 کتاب در حوزه‎ روابط‌عمومی‌ را در نظر بگیرید:

 

مسری: چرا برخی چیزها متداول می‎شوند
‎ جونا برگر


 

 


این کتاب پرفروش نیویورک ‎تایمز تلاش می ‎کند تا علت متداول شدن برخی محصولات و ایده ‎های خاص را توضیح دهد.


جونا برگر، مولف کتاب و استاد بازاریابی وارتون، با نظر عامه مخالف است و اعتقاد دارد که نه تبلیغات بازرگانی بلکه تبلیغات شفاهی و دهان‌به‌دهان موجب شهرت هر چیز می‎ شود. این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک ‎های عملیاتی برای رواج بیشتر اطلاعات مطرح می‎ کند که هر متخصص روابط‌عمومی می‌تواند با بهره ‎گیری از آن‎ها داستان خود را به گوش عده‎ بیشتری از افراد برساند.
 



همه می‌نویسند‎
آن هندلی


 


 

آن هندلی، نویسنده‌ کتاب، اعتقاد دارد که همه نویسنده هستند: چه یک پست در شبکه‎ های اجتماعی بگذارند، چه مطلبی برای بلاگ بنویسند و چه ارائه ‎ای برای رسانه ‎ها آماده کنند.


در این دفترچه راهنما که برای تدوین «محتوای خوب» نوشته شده، او از آموخته‎ های خود و قوانین کلی می‎ گوید که برای تمامی نوشته ‎ها از پست بلاگ تا ایمیل و ... صدق می‌کند.
 

 


شرح و تفصیل اشتباه است: مدیریت اعتبار و ارتباطات در عصر دیجیتال
‎ جینی دیتریک

 

 


 

جینی دیتریک که کل صنعت او را به عنوان صاحب یکی از محبوب‌ترین بلاگ‌های روابط‌عمومی دنیا می‌شناسند (یکی از بلاگ‌های محبوب ما هم است)، تمامی ابزارها و ترفندهای لازم برای ارتباطات کارآمد و اخلاق‌مدار را در قالب یک راهنمای عملیاتی ارائه داده که رهبران کسب‌وکار و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند از آن بهره بگیرند.


در این کتاب یاد می‌گیرید که چطور داستان خود را قدرتمندتر بیان کنید، به سازمانتان جلوه‎ انسانی ببخشید، محتوای جدید بسازید و ... .
 


قوانین جدید بازاریابی و روابط‌عمومی
دیوید میرمن اسکات

 

 


 

دنیای دیجیتال ما مجموعه‎ کاملاً جدیدی از قوانین را برای کارشناسان روابط‌عمومی ارائه می ‎دهد.


دیوید میرمن اسکات در این کتاب خود نحوه‌ بهره‌گیری از پتانسیل ارتباطات آنلاین را نشان می‎ دهد، ازجمله اینکه چطور گفتگوی مستقیمی با مشتریان یا سرویس‌گیرندگان داشته باشید و روابط بلندمدتی با آن‎ها برقرار کنید تا کمپانی‌تان به موفقیت برسد.

 


 

منبع: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد