شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| این 4 کتاب در حوزه روابطعمومی را در نظر بگیرید:
مسری: چرا برخی چیزها متداول میشوند
جونا برگر
این کتاب پرفروش نیویورک تایمز تلاش می کند تا علت متداول شدن برخی محصولات و ایده های خاص را توضیح دهد.
جونا برگر، مولف کتاب و استاد بازاریابی وارتون، با نظر عامه مخالف است و اعتقاد دارد که نه تبلیغات بازرگانی بلکه تبلیغات شفاهی و دهانبهدهان موجب شهرت هر چیز می شود. این کتاب مجموعهای از تکنیک های عملیاتی برای رواج بیشتر اطلاعات مطرح می کند که هر متخصص روابطعمومی میتواند با بهره گیری از آنها داستان خود را به گوش عده بیشتری از افراد برساند.
همه مینویسند
آن هندلی
آن هندلی، نویسنده کتاب، اعتقاد دارد که همه نویسنده هستند: چه یک پست در شبکه های اجتماعی بگذارند، چه مطلبی برای بلاگ بنویسند و چه ارائه ای برای رسانه ها آماده کنند.
در این دفترچه راهنما که برای تدوین «محتوای خوب» نوشته شده، او از آموخته های خود و قوانین کلی می گوید که برای تمامی نوشته ها از پست بلاگ تا ایمیل و ... صدق میکند.
شرح و تفصیل اشتباه است: مدیریت اعتبار و ارتباطات در عصر دیجیتال
جینی دیتریک
جینی دیتریک که کل صنعت او را به عنوان صاحب یکی از محبوبترین بلاگهای روابطعمومی دنیا میشناسند (یکی از بلاگهای محبوب ما هم است)، تمامی ابزارها و ترفندهای لازم برای ارتباطات کارآمد و اخلاقمدار را در قالب یک راهنمای عملیاتی ارائه داده که رهبران کسبوکار و متخصصان روابطعمومی میتوانند از آن بهره بگیرند.
در این کتاب یاد میگیرید که چطور داستان خود را قدرتمندتر بیان کنید، به سازمانتان جلوه انسانی ببخشید، محتوای جدید بسازید و ... .
قوانین جدید بازاریابی و روابطعمومی
دیوید میرمن اسکات
دنیای دیجیتال ما مجموعه کاملاً جدیدی از قوانین را برای کارشناسان روابطعمومی ارائه می دهد.
دیوید میرمن اسکات در این کتاب خود نحوه بهرهگیری از پتانسیل ارتباطات آنلاین را نشان می دهد، ازجمله اینکه چطور گفتگوی مستقیمی با مشتریان یا سرویسگیرندگان داشته باشید و روابط بلندمدتی با آنها برقرار کنید تا کمپانیتان به موفقیت برسد.
منبع: شارا - شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)
|