درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48178صفحه نخست » ادامه مطلب دودوشنبه، 24 آبان 1400 - 21:58
کتاب: مدیریت تشریفات
این کتاب به مدیریت انواع مراسم همچون نشست‌ها، گردهمایی‌ها، نمایشگاه‌ها و بازدیدها اشاره می‌کند و ما مدیریت اینگونه مراسم را در روابط‌عمومی «مدیریت تشریفات» می‌گوییم.
  

نام کتاب: مدیریت تشریفات
نویسنده: احمد یحیایی ایله‌ای
انتشارات: کارگزار روابط‌عمومی


فهرست مطالب

پیش‌گفتار
فصل اول: کلیات تشریفات
فصل دوم: اصول تشریفات
فصل سوم: مراحل مدیریت تشریفات
فصل چهارم: مدیریت جلسات
فصل پنجم: مدیریت گردهمایی
فصل ششم: مدیریت نمایشگاه
فصل هفتم: مدیریت بازدید

پیش‌گفتار
هر چند اگر مراسمی شخصی و فردی باشد یا خانوادگی و فامیلی باشد یا مذهبی و اعتقادی باشد یا در سطح ملی برگزار گردد به مدیریت نیازمند است؛ اما مدیریت تشریفات در این کتاب درباره مراسمی است که توسط
روابط‌عمومی در سازمان‌ها برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی می‌شود.


این کتاب به مدیریت انواع مراسم همچون نشست‌ها، گردهمایی‌ها، نمایشگاه‌ها و بازدیدها اشاره می‌کند و ما مدیریت اینگونه مراسم را در روابط‌عمومی «مدیریت تشریفات» می‌گوییم.


در سازمان‌ها، گونه‌هایی متفاوت از مراسم اجرا می‌شود که می‌توان آن‌ها را دسته بندی و درباره آن‌ها بیشتر مطالعه کرد. با این توضیح، کتاب تمامی گونه‌های مراسمی را که توسط روابط‌عمومی برگزار می‌شود بر اساس وجوه اشتراکات اجرایی آن‌ها به چهار دسته زیر تقسیم کرده است:

1- نشست (جلسه): نشست‌ها یا جلسات شامل انواع مصاحبه استخدامی، مصاحبه مطبوعاتی، مصاحبه رادیو و تلویزیونی، جلسه مدیران، گفتگوهای عادی اداری با کارکنان و ... می‌شود.


2- گردهمایی: گردهمایی‌ها یا سمینارها شامل انواع سمینارهای علمی، آموزشی، کنفرانس‌های مطبوعاتی، جشن‌ها، جشنواره‌ها، جشن‌ها و برنامه‌های مناسبتی و ... می‌شود.


3- نمایشگاه: نمایشگاه‌ها شامل انواع نمایشگاه‌های افتتاحیه، اختتامیه، تخصصی، کارکنان شایسته، خلاقیت‌ها و ... می‌شود.


4- بازدید: بازدیدها شامل انواع اردوهای آموزشی، اردوهای تفریحی، بازدیدهای مدیران یا کارشناسان از سازمان‌های دیگر، بازدید مدیران و کارکنان سایر سازمان‌ها از سازمان و امکانات و صنعت و ... می‌شود.

کتاب مدیریت تشریفات پس از ذکر اصول طلایی و اصول نقره‌ای تشریفات، برای مدیریت تشریفات مدلی را ارایه می‌کند و در فصول پایانی به روش‌های مدیریت انواع مراسم می‌پردازد.

 

لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=7511


 

مرکز پخش:

66570194(021)

66943670 (021)

09121938419


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد