درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48219صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 1 آذر 1400 - 08:43
کتاب: مدیریت شهرت و اعتبار
کتاب "مدیریت شهرت و اعتبار" بر آن است ضمن آشنایی خوانندگان محترم با تعاریف شهرت و اعتبار و عوامل موثر در ایجاد و شکل‌گیری شهرت و تبیین سطوح اعتبار و اعتماد در سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات، تکنیک‌های لازم را برای کسب خوش‌نامی و اعتبار تشریح نماید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امروزه مدیریت شهرت و اعتبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها و سازمان‌ها در فضای تجارت و کسب و کار محسوب شده و ضمن این‌که مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش سطح کیفیت در تولید و عرضه گردیده است.


در دوران قدیم، کسب و کار ساده تر بود و اهداف تنها در سود خلاصه می شد، اما در دنیای پیچیده تجارت امروز، فرهنگ و ارزش‌ها وارد بازار شده و فرآیندها و سیاست‌ها را دچار تغییر نموده‌اند.


همچنین در سال‌های اخیر بر اهمیت مدیریت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملی در جهت گسترش و توانمندشدن شرکت‌ها، موسسات و بنگاه‌های اقتصادی مبدل شده است.


کتاب "مدیریت شهرت و اعتبار" بر آن است ضمن آشنایی خوانندگان محترم با تعاریف شهرت و اعتبار و عوامل موثر در ایجاد و شکل‌گیری شهرت و تبیین سطوح اعتبار و اعتماد در سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات، تکنیک‌های لازم را برای کسب خوش‌نامی و اعتبار تشریح نماید.


به نظر نگارنده، شهرت به تنهایی نمی‌تواند نگاه مثبت مردم و مشتری را به سازمان‌ها و موسسات جلب نماید بلکه مفاهیم دیگری نیز مانند:
- احترام به مشتری و ذی‌نفعان
- کسب اعتبار و هویت اجتماعی برای سازمان و موسسه
- ایجاد اعتماد و وفاداری در مشتریان


با ارایه عناصر کلیدی مدیریت شهرت (عملکرد- رفتار- ارتباطات) خواهد توانست تاثیر مستقیمی بر اذهان مخاطبان، مشتریان و بازار رقابت ایجاد نماید.



فهرست مطالب

1: مقدمه
2: تعریف شهرت و خوشنامی
3: سرمایه حسن شهرت (خوشنامی)
4: هویت
5: عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی
6: آیا خوشنامی را می‌توان سنجید؟
7: آیا خوشنامی را می‌توان مدیریت نمود؟
8: "دارایی غیرملموس" دیدگاهی نادرست
9: مدیریت شهرت بر برقراری ارتباط متمرکز است
10: مدیریت جامع شهرت
11: درهم آمیختن مراودات با عملکرد و رفتار
12: سوءمدیریت در شهرت: درس‌هایی از بحران مالی
13: ده دستورالعمل مدیریت شهرت
14: مدیریت حسن شهرت: بهترین راهبرد ارتباطات شرکت
15: فرمول شکوفایی شهرت
16: سرمایه گذاری معتبر: گزارش اجرایی
17: نظریه سیستم ها
18: بهترین تکنیک ها
19: پیوست
20:منابع


 

 

لینک فروشگاه:  https://kpri.ir/?p=7541


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد