درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48272صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 13 آذر 1400 - 04:32
همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی
یکی از مهمترین کارکردهای انتشارت در روابط‌عمومی‌ها در راستای ارتقای آگاهی مخاطبان درون و بیرون سازمان در رابطه به فعالیت‌ها و اقداماتی است که سازمان انجام می‌دهد.
  

همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی
امیر مسعود مظاهری، مدرس دانشگاه:


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مهمترین کارکردهای انتشارت در روابط‌عمومی‌ها در راستای ارتقای آگاهی مخاطبان درون و بیرون سازمان در رابطه به فعالیت‌ها و اقداماتی است که سازمان انجام می‌دهد.


در حال حاضر که فناوری‌های مختلف در این حوزه ظهور کرده، شاهد هستیم که روابط‌عمومی‌ها با همزمان‌سازی استفاده از امکاناتی که فضای وب و انتشارات چاپی ایجاد کرده‌اند این‌کار را انجام می‌دهند، انتشارات چاپی به علت ماهیت‌شان ماندگارتر هستند و به‌گونه‌ای در ادبیات سازمانی باقی می‌مانند، قابلیت آرشیو مکتوب دارند، اما انتشارات الکترونیک این امکان را در فضای وب قرار می‌دهند. در مقابل نشر الکترونیک حالت تعاملی‌تر داشته و امکان دریافت بازخورد مخاطبان درون و بیرون سازمان به صورت لحظه‌ای و آنی دریافت کرده و سرعت بیشتری دارند.


البته نشریات چاپی مشکلاتی نظیر تجدید چاپ محتوای منتشر شده و همچنین عدم امکان به‌روز رسانی محتوای منتشر شده مواجه است .اما نشر الکترونیک به گونه‌ای با چابک‌سازی فرایند اطلاع‌رسانی در سازمان ‌ها کمک می‌کند و همزمان‌سازی این دو شیوه اطلاع‌رسانی یعنی نشر الکترونیک و چاپی می‌تواند در ارتقای جریان اطلاع‌رسانی سازمانی موثر باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد