درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48441صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 30 آذر 1400 - 03:41
پیش به‌سوی سرمایه داری ذینفعان
اعتماد کلید موفقیت در تغییر به سمت سرمایه داری ذینفعان است. همانطور که سرمایه داری ذینفعان قدرت می گیرد، رهبران باید استراتژی شرکت ها و نقش های خود را بازنگری کنند
  

همانطور که سرمایه داری ذینفعان قدرت می گیرد، رهبران باید استراتژی شرکت های خود و نقش های خود را بازنگری کنند

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دیوار عظیم تجارت آمریکایی در حال فروپاشی است زیرا مفهوم سنتی سرمایه‌داری متمرکز بر سهامداران جای خود را به نسخه‌ای در حال ظهور متمرکز بر ذینفعان می‌دهد. تقریباً 90 درصد از مدیران C-suite (مدیران اجرایی سطح بالا) که در سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفتند معتقدند این تغییر در حال انجام است و تقریباً 80 درصد می‌گویند که این تغییر در شرکت آنها رخ می‌دهد. اما این جهت جدید در عمل برای رهبران کسب و کار چه معنایی دارد؟

گزارش جدیدی از اندیشکده The Conference Board پیامدهای آن را برای مدیران عامل و مدیران C-suite - هم نقش آنها و هم در سازمان هایی که رهبری می کنند - نشان می دهد. نتایج این گزارش بر اساس مجموعه ای از میزگردها با مدیران عامل و روسای امور مالی، حقوقی، منابع انسانی، روابط دولتی، فناوری، بازاریابی و ارتباطات است.

پل واشنگتن، مدیر اجرایی مرکز ESG، در یک بیانیه خبری گفت: اعتماد کلید موفقیت در تغییر به سمت سرمایه داری ذینفعان است. همانطور که سرمایه داری ذینفعان قدرت می گیرد، رهبران باید استراتژی شرکت ها و نقش های خود را بازنگری کنند

برخی نتایج گزارش اصلی، به سوی سرمایه داری ذینفعان: معنای تغییر برای مدیران عامل و C-suite، شامل موارد زیر است:
 

- تغییر تمرکز به سمت ذینفعان قابل توجه و بادوام است زیرا نه توسط یک نیروی واحد، بلکه توسط سرمایه گذاران، کارمندان، مشتریان، شرکای تجاری و سیاست گذاران هدایت و پشتیبانی می شود.

- مدیرانی که اکنون تغییر را می شناسند و پذیرفته اند، موقعیت بهتری برای خود و شرکت هایشان برای موفقیت در آینده دارند. این تغییر، اگرچه همگانی نیست، اما در سراسر صنایع و در همه انواع شرکت ها رخ می دهد: دولتی و خصوصی.

- شرکت‌هایی که بر رفاه بلندمدت کارکنان، مشتریان و جوامع خود تمرکز می‌کنند، موقعیت بهتری برای ارائه ارزش بلندمدت برای سرمایه‌گذاران خود دارند. علاوه بر این، تمرکز بر سهامداران برای حفظ خود سرمایه‌داری حیاتی است.»

- تمرکز فزاینده ای بر مسائل زیست محیطی و اجتماعی، تنوع، برابری، شمول، رفاه کارکنان، مدیریت نیروی کار، و تأثیر جامعه وجود دارد.


- تمرکز گسترده تر بر ذینفعان، رهبران شرکت را ملزم می کند که به دنبال مجموعه وسیع تری از اطلاعات در مورد تأثیر بالقوه تصمیمات بر ذینفعان باشند، به طوری که آنها بتوانند تصمیمات آگاهانه در مورد مبادلات مربوطه بگیرند.
 

- با یک استراتژی روشن، مدیران عامل می توانند رشد شرکت خود را افزایش دهند و فرصت های گسترده تری برای سهامداران ایجاد کنند

- مدیران عامل باید محیطی ایجاد کنند که در آن هیئت مدیره و رهبران C-suite بتوانند در مورد اینکه تغییر به سمت تمرکز سهامداران برای شرکت چه معنایی دارد، بحث‌های صریح و باز داشته باشند.


- مدیران عامل باید اطمینان حاصل کنند که شرکت آنها یک استراتژی برای یک شرکت متمرکز بر ذینفعان دارد، که متناسب با شرایط خاص شرکت طراحی شده است، و دارای اهداف روشنی است که شرکت می تواند در قبال آنها پاسخگو باشد.
 

- مدیران عامل احتمالاً می خواهند به دنبال منابع جدید اطلاعات باشند و با شرکای خود از جمله شرکای غیرسنتی مانند سازمان های غیردولتی تعامل داشته باشند تا درک خود را از موضوعات و دیدگاه های ذینفعان گسترش دهند.


 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

ریچارد کاروفل | 20 دسامبر 2021 | روابط عمومی
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد