درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48478صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 5 دی 1400 - 11:50
این کتاب در ردیف 8 کتاب برگزیده روابط‌عمومی در سال 2021 می‌باشد
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌کند: "فناوری، داده و تحلیل روابط‌عمومی"
کتاب «فناوری، داده و تحلیل روابط‌عمومی» به کارشناسان ارتباطات کمک می‎‌کند تا فناوری‎‌ها، داده‎‌ها و تحلیل‎‌های عملیاتی موجود را درک کنند و راه‌کارهای موفقیت خود را به اشتراک بگذارند تا شاهد پیشرفت تدریجی در عملکرد روابط‌عمومی باشیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| "فناوری، داده و تحلیل روابط‌عمومی" (بهبود بازده سرمایه‌‎گذاری روی ارتباطات) تالیف "مارک وینر" و "تینا مک‌کورکیندیل" و ترجمه امیر صالحی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود.


به گزارش شارا، داده، فناوری و تحلیل تحولی ماندگار در روابط‌عمومی و ارتباطات شرکت‎‌ها پدید آورده است. ناتوانی سازمان‎‌ها برای تطبیق‌پذیری با این تحول، نه از روی بی‌میلی بلکه به خاطر ناتوانی آن‎هاست. هم‌اکنون فناوری، داده و تحلیل می‌تواند در خدمت اهداف معنادارتری قرار بگیرد و عملکرد سازمان را ارتقا دهد.


در نتیجه‎ این تحول، بازده سرمایه‌‎گذاری روی روابط‌عمومی مثبت می‎‌شود، ریسک عملیاتی کاهش می‌یابد و همه‌چیز به به ینه‎ترین شکل صورت می‎‌گیرد. اگر کارشناسان روابط‌عمومی این ویژگی‌‎های مهم را نادیده بگیرند، در خطر از دست دادن توجه مدیران و سرمایه‌‎های سازمانی هستند.


درحالی‌که پیش‌تر «ایجاد سروصدا» یا «عبور موفقیت‌‎آمیز از ازدحام تبلیغاتی» معیار موفقیت محسوب می‌‎شد، اما مدیران ارشد امروزی انتظار بیشتری دارند؛ ازجمله کسب بازده مثبت و سنجش‌پذیر برای سرمایه‌‎گذاری‌‎هایی که انجام می‌‎دهند. پیش‌فرض رهبران این است که کارشناسان روابط‌عمومی و ارتباطات، مبانی کسب‌‎وکار را می‌فهمند و انتظار دارند که اهداف، نتایج و خروجی‌‎های روابط‌عمومی را به زبان کسب‌وکار بگویند.


کتاب «فناوری، داده و تحلیل روابط‌عمومی» به کارشناسان ارتباطات کمک می‎‌کند تا فناوری‎‌ها، داده‎‌ها و تحلیل‎‌های عملیاتی موجود را درک کنند و راه‌کارهای موفقیت خود را به اشتراک بگذارند تا شاهد پیشرفت تدریجی در عملکرد روابط‌عمومی باشیم.


این کتاب مطالعات موردی گوناگون در صنایع خدمات مالی، فناوری، مسافرت، خودرو و ... و همچنین الگوهای سرآمد کمپانی‌‎هایی نظیر ادوبی، مسترکارد، ساوث‌وست، فورد و سایر سازمان‌های درجه‌‎یک را بررسی می‌‎کند. سپس نحوه‎ بهینه‌‎سازی فناوری، پیشتازی با بهره‌‎گیری از داده، تبدیل خروجی‎‌های روابط‌عمومی به نتایج ملموس برای کسب‌‎وکار و ارائه‎ تحلیل‌‎ها برای افزایش قدرت تصمیم‌‎‏گیری مدیران را نشان می‌دهد.

 

این کتاب در ردیف 8 کتاب برگزیده روابط‌عمومی در سال 2021 معرفی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد