درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 14:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48479صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 4 دی 1400 - 09:38
فراخوان محصول
فراخوان محصول شامل بازیابی یا درخواست بازیابی یا تعویض محصول توسط شرکتی پس از کشف نقص در آن است. آنها معمولاً در نتیجه نگرانی های ایمنی مربوط به یک نقص تولید یا طراحی در یک محصول رخ می دهند. فراخوان ها می توانند به اعتبار یک شرکت آسیب بزنند و منجر به کاهش فروش شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فراخوان محصول شامل بازیابی یا درخواست بازیابی یا تعویض محصول توسط شرکتی پس از کشف نقص در آن است.

آنها معمولاً در نتیجه نگرانی های ایمنی مربوط به یک نقص تولید یا طراحی در یک محصول رخ می دهند. فراخوان ها می توانند به اعتبار یک شرکت آسیب بزنند و منجر به کاهش فروش شوند.

یادآوری ممکن است واکنشی باشد، یعنی زمانی که یک سازمان تصمیم خود به خودی برای معکوس کردن آسیب های وارده به تصویر یک برند می گیرد.

به عنوان مثال، یک کسب و کار ممکن است محصول آسیب دیده را از زنجیره تامین خود حذف کند. فراخوان ممکن است واکنشی نیز باشد که در آن یک سازمان موظف است فراخوان را ترویج کند.


استراتژی های مدیریت را به یاد بیاورید

استراتژی های مدیریت فراخوان به عوامل زیادی بستگی دارد که شامل نوع محصول فراخوان شده و خطر قریب الوقوع ناشی از نقص آن است. به عنوان مثال، فراخوانی گوشی های هوشمند متفاوت از داروها خواهد بود.


یک فراخوان موفق محصول باید شامل استراتژی های زیر باشد:

فعال بودن

برای فعال بودن در هنگام فراخوان محصول، داشتن اطلاعاتی در مورد مکان همه محصولات در حال فراخوان و فرآیند بازیابی مناسب محصول مهم است.

سیستم ERP یک کسب و کار باید به سرعت مکان محصولات را گزارش کند، عاقلانه است که یک تیم مدیریت فراخوان اختصاص داده و با یک ارائه دهنده خدمات بازیابی شخص ثالث هماهنگ شود. همچنین باید یک پلتفرم اعلام آماده برای استفاده وجود داشته باشد.


ارتباطات آگاهانه

در طول فراخوان محصول، مشتریان پاسخ هایی می خواهند که نگرانی های ایمنی محصول آنها را برآورده کند.

عاقلانه است که یک مدیر فراخوان محصول داشته باشید که اطمینان حاصل کند که افراد برای نمایندگی شرکت آموزش دیده اند و کار تیم های بازیابی محصول و روابط‌عمومی را برای جلوگیری از پیام های مختلط هماهنگ می کند.

این مدیر همچنین باید تمام جزئیات فنی محصول فراخوان شده را بداند.


همکاری با ادارات دولتی

یک کسب و کار باید یک سیستم ERP داشته باشد که اطلاعات مربوط به فراخوانی را در زنجیره تامین محصول خود مدیریت کند. این امر به بهینه سازی همکاری با سازمان های دولتی کمک می کند.

اگر یک کسب‌وکار همه داده‌های مربوط به محصول، از منابع و مواد خام گرفته تا تحویل و ردیابی در میدان را داشته باشد، برای تنظیم‌کننده‌ها آسان‌تر است که اقدامات فراخوان محصول را در اسرع وقت تأیید کنند.


نمونه های فراخوان محصول


فراخوان فرش کف تویوتا

در سال 2009، تویوتا 3.8 میلیون خودرو را در بزرگترین فراخوان خود در ایالات متحده فراخوان کرد، که در آن فروشندگان مجبور بودند تشک های مرتبط با تعدادی از حوادث جدی را از بین ببرند.

این به دلیل احتمال گیرکردن پدال‌های گاز در کفپوش‌ها و ایجاد شتاب ناخواسته و همچنین نگرانی‌های دیگر بود. تحلیلگران تویوتا به این نتیجه رسیدند که یک نقص طراحی در کفپوش‌ها وجود دارد. هزینه فراخوان تقریباً 2 میلیارد دلار بود.


یادآوری کوکاکولا

در دسامبر 2021، کوکاکولا اعلام کرد که سه محصول مختلف Minute Maid را به دلیل آلودگی احتمالی پیچ‌ها و واشرهای فلزی فراخوان می‌کند.

علاوه بر این، قوطی‌های 12 اونسی اسپریت و قوطی‌های 12 اونسی کوکا کولا، با کد تاریخی خاص، داوطلبانه فراخوان شدند.

این شرکت بیانیه ای رسمی منتشر کرد و توضیح داد که چرا چنین اقدامی انجام داده اند. بر اساس این بیانیه، چنین اقدامی برای ارائه محصولات باکیفیت و ایمن برای مصرف کنندگان ضروری بود.

 

 

 

منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
رون توروسیان | 24 دسامبر 2021| بازاریابی، روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد