درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 02:37   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48506صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 7 دی 1400 - 12:21
ریشه چالش های سال 2022 در چیست؟
چرخه 24 ساعته انتشار اخبار، سرفصل های جهت دار سیاسی و رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بیشتر شدن شکاف بین مردم بازی می کند و بهتر است دولت به طور موثر برای جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط در این پتلفرم ها دست به کار شود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بی اعتمادی مردم به دولت ها حتی آثار خود را در دوره همه گیری هم نشان داده است. انتشار اطلاعات نادرست در ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای جهان روند واکسیناسیون را مختل و نرخ تزریق واکسن کرونا را کاهش داده و در نهایت پایان همه گیری را هم به تاخیر انداخته است.
 
 بیل گیتس، موسس مایکروسافت از کارآفرینان خوش بین به سال آینده میلادی است اما مطلب آخر او در وبلاگش نشان می دهد، او نسبت به سال 2022 نگرانی هایی هم دارد. در آخرین مطلبی که به مناسبت پایان سال 2021 در وبلاگ گیتس منتشر شده، او از پایان همه گیری
کرونا و خیزش متاورس به عنوان دو موضوع مهم یاد کرده که سال خوبی را رقم می زند. اما یک مشکل عمده در مسیر تحقق آرزوها و رخ دادن اتفاق های خوب وجود دارد. بیل گیتس می نویسد:«بی اعتمادی مردم به دولت ها یکی از مهم ترین نگرانی هایی من در سال 2022 است».
 
 بیل گیتس می گوید موسسات عمومی باید در مبارزه با تغییرات اقلیمی و ممانعت از همه گیری بعدی نقش مهم تری ایفا کنند. اما اگر مردم دستورالعمل ها و راهنمایی آن ها را رد کنند، در اصل کاری انجام نشده است. بیل گیتس در وبلاگش می نویسد: «اگر مردم به شما اعتماد نکنند، از نوآوری ها و ابتکارات تازه هم حمایت نخواهند کرد. زمانی که بحران های بزرگ از راه برسد، آن ها تمایل کمی به پیروی از دستورالعمل های لازم برای عبور از شرایط سخت از خود نشان می دهند».
 
 بی اعتمادی مردم به دولت ها حتی آثار خود را در دوره همه گیری هم نشان داده است. انتشار اطلاعات نادرست در ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای جهان روند واکسیناسیون را مختل و نرخ تزریق واکسن کرونا را کاهش داده و در نهایت پایان همه گیری را هم به تاخیر انداخته است.
 
 در سال 2019 یک بررسی نشان داد اعتماد 75 درصد از شهروندان آمریکا به دولت فدرال کاهش یافته است. در نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو پیش از همه گیری کرونا 64 درصد از دیگر شرکت کنندگان اعلام کردند اعتماد آن ها به دیگر شهروندان هم کمتر شده است. هم چنین از هر 10 نفر، 4 نفر اعلام کردند بی اعتمادی باعث می شود حل و فصل مشکلاتی مثل نظام سلامت، مهاجرت ها و حمله های مسلحانه سخت تر شود.
 
 بیل گیتس در مطلب آخر خود در سال جاری میلادی می نویسد «چرخه 24 ساعته انتشار اخبار، سرفصل های جهت دار سیاسی و رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بیشتر شدن شکاف بین مردم بازی می کند و بهتر است دولت به طور موثر برای جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط در این پتلفرم ها دست به کار شود».
 
 پیشتر یکی از مهندسان سابق در فیس بوک و سوت زنی که علیه این شرکت افشاگری کرد هم، در این باره هشدار داده بود. فرانسیس در کمیته سنا درباره بحران انتشار اطلاعات غلط و نقش الگوریتم رسانه های اجتماعی در این زمینه گفته بود. اکنون گیتس از اهمیت اقدام سریع در این باره نوشته است. او می گوید «با ادامه بحران انتشار اطلاعات غلط، شهروندان در ایالات متحده آمریکا سیاستمدارانی را انتخاب می کنند که بی اعتمادی را تقویت کنند و این در نهایت، به ناامیدی بیشتر مردم منجر می شود».
 
 حل مشکل بی اعتمادی مردم به دولت ها، از نظر گیتس آسان نیست. او می نویسد «واقعیت این است که من پاسخی ندارم. من می خواهم به جست وجو ادامه دهم و نظر دیگران را هم بخوانم به ویژه جوان ها. من امیدوارم نسلی که امروز، در فضای آنلاین زندگی و رشد می کند، به ایده های تازه ای برای حل بحرانی برسد ریشه عمیق آن در اینترنت است».

 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد