درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 09:45   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48538صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 12 دی 1400 - 00:51
معرفی کتاب: مدیریت تشریفات
این کتاب به مدیریت انواع مراسم همچون نشست‌ها، گردهمایی‌ها، نمایشگاه‌ها و بازدیدها اشاره می‌کند و ما مدیریت این‌گونه مراسم را در روابط‌عمومی «مدیریت تشریفات» می‌گوییم.
  

مدیریت تشریفات
نویسنده: دکتر احمد یحیایی ایله‌ای

فهرست مطالب

پیش‌گفتار

فصل اول: کلیات تشریفات
فصل دوم: اصول تشریفات
فصل سوم: مراحل مدیریت تشریفات
فصل چهارم: مدیریت جلسات
فصل پنجم: مدیریت گردهمایی
فصل ششم: مدیریت نمایشگاه
فصل هفتم: مدیریت بازدید

پیش‌گفتار

هر چند اگر مراسمی شخصی و فردی باشد یا خانوادگی و فامیلی باشد یا مذهبی و اعتقادی باشد و یا در سطح ملی برگزار گردد به مدیریت نیازمند است؛ اما مدیریت تشریفات در این کتاب درباره مراسمی است که توسط
روابط‌عمومی در سازمان‌ها برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی می‌شود.


این کتاب به مدیریت انواع مراسم همچون نشست‌ها، گردهمایی‌ها، نمایشگاه‌ها و بازدیدها اشاره می‌کند و ما مدیریت این‌گونه مراسم را در روابط‌عمومی «مدیریت تشریفات» می‌گوییم.


در سازمان‌ها گونه‌هایی متفاوت از مراسم اجرا می‌شود که می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی و درباره آن‌ها بیشتر مطالعه کرد. با این توضیح، کتاب تمامی گونه‌های مراسمی را که توسط روابط‌عمومی برگزار می‌شود بر اساس وجوه اشتراکات اجرایی آن‌ها به چهار دسته زیر تقسیم کرده است:

جدول انواع مراسم در روابط‌عمومی

نشست (جلسه) نشست‌ها یا جلسات شامل انواع مصاحبه استخدامی، مصاحبه مطبوعاتی، مصاحبه رادیو و تلویزیونی، جلسه مدیران، گفتگوهای عادی اداری با کارکنان و ... می‌شود.

گردهمایی گردهمایی‌ها یا سمینارها شامل انواع سمینارهای علمی، آموزشی، کنفرانس‌های مطبوعاتی، جشن‌ها، جشنواره‌ها، جشن‌ها و برنامه‌های مناسبتی و ... می‌شود.

نمایشگاه نمایشگاه‌ها شامل انواع نمایشگاه‌های افتتاحیه، اختتامیه، تخصصی، کارکنان شایسته، خلاقیت‌ها و ... می‌شود.

بازدید بازدیدها شامل انواع اردوهای آموزشی، اردوهای تفریحی، بازدیدهای مدیران و یا کارشناسان از سازمان‌های دیگر، بازدید مدیران و کارکنان سایر سازمان‌ها از سازمان و امکانات و صنعت و ... می‌شود.

کتاب مدیریت تشریفات پس از ذکر اصول طلایی و اصول نقره‌ای تشریفات، برای مدیریت تشریفات مدلی را ارایه می‌کند و در فصول پایانی به روش‌های مدیریت انواع مراسم می‌پردازد.
امید است اهل دانش و صاحبان نقد و بررسی، اینجانب را جهت اصلاح نکات علمی و کاربردی کتاب در نوبت‌های بعدی چاپ یاری فرمایند.

 

لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=7511

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد