درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 13:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48539صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 12 دی 1400 - 10:06
معرفی کتاب: مدیریت بحران
زمانی که کتابی را در دست می‌گیریم و می‌خوانیم در حقیقت به حرف‌های یک دوست گوش فرا می‌دهیم. در زندگی روزمره، معمولا برای حرف‌هایی گوش شنوا وجود دارد که تازه باشند و به قول معروف بتوانیم آن‌ها را در عمل به کار ببریم. کتابی که بتواند به طور مفید و مختصر ما را با آن‌چه به کارمان می‌آید آشنا کند، دوست خوبی است که همنشینی با او را قدر خواهیم دانست.
  


مدیریت بحران
تالیف و تنظیم: مهدی باقریان
ویرایش: زهرا بابازاده‌گان

فهرست مطالب

یادداشت ناشر

فصل اول
کلیات و مفاهیم

فصل دوم
وظایف مدیریت بحران

فصل سوم
تهیه طرح مدیریت بحران

فصل چهارم
مراحل بحران

فصل پنجم
روابط‌عمومی بحران

فصل ششم
روابط رسانه‌ای در مواقع بحران

فصل هفتم
پیشنهادات

پیوست‌ها
مطالعه موردی (ارتباطات بحران در حادثه یازدهم سپتامبر)
 

منابع و ماخذ

یادداشت ناشر

ما و شما که در حیطه کار پرمشغله و جذاب روابط‌عمومی فعالیت می‌کنیم، حتما بارها و بارها پای حرف‌ها و صحبت‌های کتاب نشسته‌ایم.


زمانی که کتابی را در دست می‌گیریم و می‌خوانیم در حقیقت به حرف‌های یک دوست گوش فرا می‌دهیم. در زندگی روزمره، معمولا برای حرف‌هایی گوش شنوا وجود دارد که تازه باشند و به قول معروف بتوانیم آن‌ها را در عمل به کار ببریم. کتابی که بتواند به طور مفید و مختصر ما را با آن‌چه به کارمان می‌آید آشنا کند، دوست خوبی است که همنشینی با او را قدر خواهیم دانست.


امروزه، بازار کتاب مملو از کتاب‌های گوناگون است. در زمینه روابط‌عمومی و ارتباطات هم می‌توان آثار فراوانی را در آن یافت. اما به نظر می‌رسد این گونه کتاب‌ها با پرداختن به کلیات و مباحث نظری- که در جایگاه خود ارزشمند و مفید هستند- کمتر توانسته‌اند در عمل به کمک دست‌اندرکاران این حرفه بیایند.


به همین لحاظ و با این نگاه که مجموعه‌ای از کتاب‌های کاربردی و سودمند تهیه و در اختیار علاقمندان این حرفه قرار گیرد، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی پس از سال‌ها تجریه در زمینه چاپ کتاب‌ها و نشریات مرتبط با روابط‌عمومی و ارتباطات، تهیه و چاپ مجموعه کتاب‌های کاربردی روابط‌عمومی در حوزه‌های اصول، مبانی و فنون روابط‌عمومی را در دستور کار خود قرار داده است.


در نظر است این مجموعه کتاب‌ها به مرور تهیه و تقدیم علاقمندان و دست‌اندرکاران این عرصه گردد. انتشارات کارگزار روابط‌عمومی به لحاظ اهمیت موضوع حرفه و هنر روابط‌عمومی در عرصه‌های مختلف، دیری است که بخشی از فعالیت‌های خود را به «استانداردهای روابط‌عمومی» اختصاص داده است. امید است تلاشگران عرصه روابط‌عمومی، در یک همگامی و هماهنگی و وحدت رویه، برای توفیق در ارایه بهترین و ضروری‌ترین آثار در این میدان، یار و یاور ما باشند. انشاءا...



لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=7904


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد