درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48564صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 دی 1400 - 05:02
روابط‌عمومی در عصر دیجیتال
گزارش حاضر به بحث در خصوص استفاده از اینترنت در روابط‌عمومی- نه تبلیغات- می‌پردازد. حتی یک مقوله تجاری کوچک هم نمی‌تواند تنها با کمک تبلیغات موثر باشد. برای نیل به این هدف، راهی بهتر وجود دارد: خلق افسانه از طریق روابط‌عمومی.
  

روابط‌عمومی در عصر دیجیتال
نویسنده: جان شنتون


پیشگفتار

کتاب حاضر به بحث در خصوص استفاده از اینترنت در
روابط‌عمومی- نه تبلیغات- می‌پردازد. حتی یک مقوله تجاری کوچک هم نمی‌تواند تنها با کمک تبلیغات موثر باشد. برای نیل به این هدف، راهی بهتر وجود دارد: خلق افسانه از طریق روابط‌عمومی.


نویسنده این کتاب مهندس جان شنتون است. وی رییس شرکت بازرگانی گلوبال میلینا، یکی از مدیران اجرایی ارشد فعال و انعطاف‌پذیری است که دارای تجربه‌ای چندساله در زمینه تاسیس و راه‌اندازی شرکت‌ها در آمریکای شمالی و اروپا، فراهم کردن شرایط حضور در بازار و افزایش فروش در بازارهای ملی بین‌المللی سراسر جهان می‌باشد.


سابقه فنی و تحلیل قوی او به واسطه فروش گسترده، بازاریابی، مهارت‌های علمی و مدیریتی در کامپیوتر، اینترنت و صنعت ارتباط دوربرد تداوم یافته است.


او از تجارب بین‌المللی وسیعی برخوردار است و در کشورهای انگلیس، آلمان، سوییس و کانادا زندگی کرده و به فعالیت مشغول بوده است.
 

 

لینک فروشگاه: https://kpri.ir/?p=7935

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد