درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 12:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی
  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48595صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 19 دی 1400 - 12:26
4 نکته ارتباطی برای ترغیب مخاطب هدف به اقدام
پس از جلب توجه مخاطبان هدف و ایجاد علاقه به پیام های بازاریابی و روابط‌عمومی، گام نهایی برانگیختن اقدام است. هدف از نوشتن نسخه فروش این است که مردم را وادار به عمل یا واکنش کنیم.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پس از جلب توجه مخاطبان هدف و ایجاد علاقه به پیام های بازاریابی و روابط‌عمومی، گام نهایی برانگیختن اقدام است. هدف از نوشتن نسخه فروش این است که مردم را وادار به عمل یا واکنش کنیم. فراتر از این، مهم است که تصمیم بگیرید که آیا یک مشتری بالقوه باید نام کسب‌وکارتان را به خاطر بسپارد، آیا باید از وب سایت شرکت بازدید کند یا اینکه آیا باید تصمیم خرید بگیرد. فرآیند جذب مخاطب هدف برای تبدیل شدن به مشتریان واقعی همیشه ساده ترین نیست.

 

در زیر راه‌هایی برای جذب مخاطبان هدف به منظور وادار کردن آنها به عمل آورده شده است:

صریح باشید

همانطور که مارک رابرتز از میامی، یک بازاریاب ماهر اشاره می کند، "بیش از حد صریح بودن به معنای توهین به هوش مخاطبان هدف نیست. این خطرناک است که فرض کنیم مخاطب می‌داند که یک کسب‌وکار از آنها می‌خواهد چه کاری انجام دهد یا می‌خواهد در مورد کسب‌وکار و محصولات و خدمات آن چگونه فکر کند. عاقلانه است که صریح باشیم و به مخاطب بگوییم که چه کاری باید انجام دهد.»

تبلیغ‌کنندگان بازاریابی مستقیم اغلب این را «دعوت به اقدام» می‌نامند. ممکن است مخاطب هدف نداند مراحل بعدی چیست. مشخص بودن مهم است.

پیشنهادات مستقیم بدهید

خواه یک بروشور باشد یا یک ایمیل، پیشنهاد مهمترین بخش هر تبلیغات یا کمپین روابط عمومی دیجیتال است. سوالات خاصی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. قیمت محصول یا خدمات چقدر است؟ چه چیزی برای مشتری دارد؟ پیشنهاد باید تا حد امکان مستقیم و صریح باشد. به عنوان مثال، «یکی بخر و یکی رایگان بگیر» یکی از محبوب‌ترین انواع تبلیغات فروش است. پیشنهاد ارائه شده نباید با کلی چیزهای دیگر ترکیب شود.

احساس فوریت ایجاد کنید

مشتریان بالقوه باید دلیلی برای سفارش محصول در زمانی که به محصول یا خدماتی فکر می کنند ارائه کنند. استفاده از عباراتی مانند "تعداد محدود موجود" و "قیمت ویژه تا فلان تاریخ" می تواند این کار را انجام دهد. فوریت باعث تشدید احساس خواستن چیزی در مخاطبان می شود. یک راه موثر برای تولید فوریت استفاده از تایمر شمارش معکوس در یک سایت است. به عنوان مثال، آمازون در صفحات محصولات خود اغلب نشان می دهد که مشتریان چقدر زود باید چیزی را سفارش دهند تا آن را در تاریخ خاصی دریافت کنند.

مشوق ها را ارائه دهید

برای ترویج تبدیل‌ها، مشوق‌ها می‌توانند بسیار مفید باشند. انتخاب انگیزه ها بر اساس نیات خاص مهم است. برای ایجاد انگیزه در خرید، شرکت ها می توانند تخفیف یا کوپن ارائه دهند که می تواند بسیار سودمند باشد. به عنوان مثال، به پانزده خریدار اول یک محصول می توان یک هدیه خوب رایگان داد.

 

 

 

منبع انگلیسی: publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
رون توروسیان | 7 ژانویه 2022 | بازاریابی، روابط عمومی
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد