درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 02:30   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48616صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 25 دی 1400 - 11:22
روندهای بانکداری برای سال 2022 (4): اتوماسیون فرآیند هوشمند
ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به گفته مک‌کینزی، تقریباً نیمی از تمام فعالیت‌های کاری موجود می‌توانند در چند دهه آینده خودکار شوند، زیرا اتوماسیون فرآیند و مجازی‌سازی سطح بعدی رایج‌تر می‌شود.

مک کینزی پیش بینی می کند: «تا سال 2025، بیش از 50 میلیارد دستگاه به اینترنت اشیا (IoT) متصل خواهند شد. ربات ها، اتوماسیون، چاپ سه بعدی و موارد دیگر حدود 79.4 زتابایت داده در سال تولید می کنند. این معادل فرصت هایی برای کارایی بیشتر و داده های پیشرفته برای تصمیم گیری بهتر است.
 
 ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند.
 
 بیش از هر زمان دیگری،
بانکها و اتحادیه‌های اعتباری متوجه شده‌اند که تجربه مشتری دیجیتالی عالی را نمی‌توان بدون یک دفتر پشتیبان دیجیتال ارائه کرد. این شامل افتتاح حساب جدید کارآمدتر، ورود مشتری و مدیریت درخواست وام دیجیتالی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد