درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 09:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48841صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 23 بهمن 1400 - 07:30
3 توصیه در مورد چهره در حال تغییر روابط‌عمومی زیبایی
برندهای زیبایی که می‌خواهند در تلاش‌های روابط‌عمومی زیبایی خود موفق باشند، باید دائماً زمان و پول خود را برای روابط‌عمومی سرمایه‌گذاری کنند، که به معنای فعال بودن در کانال‌های مناسب است، کانال‌هایی که مخاطبان قبلاً از آنها بازدید می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برندهای زیبایی که می‌خواهند در تلاش‌های روابط‌عمومی زیبایی خود موفق باشند، باید دائماً زمان و پول خود را برای روابط‌عمومی سرمایه‌گذاری کنند، که به معنای فعال بودن در کانال‌های مناسب است، کانال‌هایی که مخاطبان قبلاً از آنها بازدید می‌کنند.

فرصت های محتوا

یکی از مؤثرترین و همچنین معتبرترین راه‌هایی که برندهای زیبایی می‌توانند اعتبار شخص ثالث را برای محصولات خود دریافت کنند، کمک تأثیرگذاران است. Tarte Cosmetics یک نمونه عالی از یکی از اولین برندهایی است که روی رویدادهای تأثیرگذار برند سرمایه گذاری کرد. این رویدادها به روشی عالی تبدیل شد تا به تأثیرگذاران اجازه می دهد داستان برند را برای عموم بازگو کنند.

ایجاد فرصت های بازاریابی و محتوا با کمک اینفلوئنسرها به مخاطبان هدف امکان می دهد در مورد برندها بشنوند. این فرصت ها همچنین راه هایی برای نمایش محصولات جدید عالی از منابع قابل اعتماد و به روش های معنادار هستند.

هدف برند

بسیاری از برندهای زیبایی شروع به بالا بردن سطح اعتبار در مورد اصالت کرده اند. این تلاش در نتیجه پاسخگویی برندها به نیازهای مخاطبان متنوعی که جذب کردند آغاز شد.

بسیاری از مصرف‌کنندگان دائماً در رسانه‌های اجتماعی با برندهایی که دوست دارند در ارتباط هستند و مارک‌های زیبایی که به صحبت‌های مشتریان خود و آنچه که آنها نیاز دارند گوش می‌دهند بیشترین موفقیت را داشته‌اند. اجازه دادن به مخاطبان هدف برای تعامل با برندهای زیبایی مورد علاقه آنها از طریق رویدادها، تجربیات مشتریان آنلاین و آفلاین بیشتری را ایجاد می کند. این تجربیات باعث ایجاد وفاداری بین برندها و مصرف کنندگان آنها می شود.

بیانیه مطبوعاتی تصویری

این روزها، بیانیه رسمی مطبوعاتی برای بسیاری از برندهای زیبایی چندان مفید نیست، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان نمی خواهند بنشینند و صفحات طولانی اطلاعات در مورد آخرین محصولات زیبایی را مطالعه کنند. همین اتفاق در مورد خبرنگاران زیبایی نیز رخ می‌دهد، که ترجیح می‌دهند به جای اینکه در یک ایمیل درباره آن بخوانند، خود محصول را دریافت کنند و در مورد تجربیات خود در استفاده از آن صحبت کنند.

با این حال، یکی از مواردی که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، عنصر بصری برندها و روشی است که محتوای بصری می تواند درباره برندها صحبت کند. واکنش مصرف‌کنندگان به محتوای بصری بسیار بیشتر از محتوای متنی است، به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها شروع به تکیه بر تصاویر بصری هنگام تهیه و انتشار اعلامیه‌ها کرده‌اند. این تصاویر می تواند شامل مواردی مانند گرافیک یا تصاویر باشد.

 

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
رون توروسیان | 11 فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد