شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| برندهای زیبایی که میخواهند در تلاشهای روابطعمومی زیبایی خود موفق باشند، باید دائماً زمان و پول خود را برای روابطعمومی سرمایهگذاری کنند، که به معنای فعال بودن در کانالهای مناسب است، کانالهایی که مخاطبان قبلاً از آنها بازدید میکنند.
فرصت های محتوا
یکی از مؤثرترین و همچنین معتبرترین راههایی که برندهای زیبایی میتوانند اعتبار شخص ثالث را برای محصولات خود دریافت کنند، کمک تأثیرگذاران است. Tarte Cosmetics یک نمونه عالی از یکی از اولین برندهایی است که روی رویدادهای تأثیرگذار برند سرمایه گذاری کرد. این رویدادها به روشی عالی تبدیل شد تا به تأثیرگذاران اجازه می دهد داستان برند را برای عموم بازگو کنند.
ایجاد فرصت های بازاریابی و محتوا با کمک اینفلوئنسرها به مخاطبان هدف امکان می دهد در مورد برندها بشنوند. این فرصت ها همچنین راه هایی برای نمایش محصولات جدید عالی از منابع قابل اعتماد و به روش های معنادار هستند.
هدف برند
بسیاری از برندهای زیبایی شروع به بالا بردن سطح اعتبار در مورد اصالت کرده اند. این تلاش در نتیجه پاسخگویی برندها به نیازهای مخاطبان متنوعی که جذب کردند آغاز شد.
بسیاری از مصرفکنندگان دائماً در رسانههای اجتماعی با برندهایی که دوست دارند در ارتباط هستند و مارکهای زیبایی که به صحبتهای مشتریان خود و آنچه که آنها نیاز دارند گوش میدهند بیشترین موفقیت را داشتهاند. اجازه دادن به مخاطبان هدف برای تعامل با برندهای زیبایی مورد علاقه آنها از طریق رویدادها، تجربیات مشتریان آنلاین و آفلاین بیشتری را ایجاد می کند. این تجربیات باعث ایجاد وفاداری بین برندها و مصرف کنندگان آنها می شود.
بیانیه مطبوعاتی تصویری
این روزها، بیانیه رسمی مطبوعاتی برای بسیاری از برندهای زیبایی چندان مفید نیست، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان نمی خواهند بنشینند و صفحات طولانی اطلاعات در مورد آخرین محصولات زیبایی را مطالعه کنند. همین اتفاق در مورد خبرنگاران زیبایی نیز رخ میدهد، که ترجیح میدهند به جای اینکه در یک ایمیل درباره آن بخوانند، خود محصول را دریافت کنند و در مورد تجربیات خود در استفاده از آن صحبت کنند.
با این حال، یکی از مواردی که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، عنصر بصری برندها و روشی است که محتوای بصری می تواند درباره برندها صحبت کند. واکنش مصرفکنندگان به محتوای بصری بسیار بیشتر از محتوای متنی است، به همین دلیل است که بسیاری از شرکتها شروع به تکیه بر تصاویر بصری هنگام تهیه و انتشار اعلامیهها کردهاند. این تصاویر می تواند شامل مواردی مانند گرافیک یا تصاویر باشد.
منبع انگلیسی: publicrelationstoday
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
رون توروسیان | 11 فوریه 2022 | روابطعمومی
|