درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 12:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48891صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 30 بهمن 1400 - 03:50
بررسی تلاش‌ها برای تدوین استانداردهایی برای روابط‌عمومی: یک تحلیل مقایسه‌ای از چهار ابتکار اصلی درزمینه سنجش و ارزیابی
برای خیلی‌ها، توسعه و تطبیق استانداردهای حرفه‌ای برای سنجش و ارزیابی یکی از مهم‌ترین رویکردها برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های روابط‌عمومی محسوب می‌شود.
  

نویسندگان:
الکساندر بومان، مدرسه تجاری نروژی، دانشکده ارتباطات و فرهنگ
جیم مک نامارا، مدرسه ارتباطات، دانشگاه تکنولوژی سیدنی، استرالیا،
آنسگار زرفاس، دانشگاه لایپزیگ، موسسه ارتباطات و مطالعات رسانه

چکیده
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای خیلی‌ها، توسعه و تطبیق استانداردهای حرفه‌ای برای سنجش و ارزیابی یکی از مهم‌ترین رویکردها برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های روابط‌عمومی محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر تلاش‌های فزاینده‌ای برای تدوین استانداردهایی برای سنجش و ارزیابی در بخش‌های مختلف جهان صورت گرفته است که نمونه‌های این تلاش‌ها را می‌توان در مواردی همچون واژه‌شناسی استانداردها، سنجه‌ها و اصول فعالیت حرفه‌ای درزمینه ارزیابی سراغ گرفت.


در این مقاله تلاش شده تا به‌منظور درک بهتر فرایند توسعه و ارتقای استانداردهای این حوزه به چهار مورد از جدیدترین و جدی‌ترین تلاش‌های صورت گرفته پرداخته شود که این چهار مورد عبارت‌اند از اصول بارسلونا، چارچوب ارزیابی ترکیبی AMEC در سطح بین‌الملل، چارچوب DPRG/ICV در کشورهای آلمانی‌زبان و چارچوب GCS در کشور انگلستان.


در این مقاله تلاش شده تا با رویکردی کیفی و تفسیری به استراتژی‌های مختلفی پرداخته شود که الف) مجموعه کلمات و قواعد متداول در زمینه سنجش و ارزیابی را مشخص می‌کنند ب) عوامل اصلی دخیل در فرایند طراحی، ارتقا و اجرای استانداردهای پیشنهادی را تبیین می‌کنند و ج) استانداردها را به‌صورت نمادین تقویت و تکمیل می‌نمایند.


واژگان کلیدی: سنجش و ارزیابی روابط‌عمومی، استانداردها، استانداردسازی
 

فهرست مطالب
1- مقدمه
2- نقطه کور: فهم فرایند استانداردسازی سنجش و ارزیابی
1-2: نیاز به استانداردهای سنجش و ارزیابی
2-2: توسعه و تطبیق استانداردها
3- رویکرد و روش‌شناسی
1-3: رویکرد
2-3: موارد
4- بررسی فرایند استانداردسازی در سنجش و ارزیابی روابط‌عمومی
1-4: تلاشی برای تنظیم هفت اصل عملیاتی سنجش و ارزیابی
2-4: یک چارچوب سنجش و ارزیابی برای "عملی سازی اصول بارسلونا"
3-4: ابتکارات مردمی درزمینه استانداردسازی با محوریت حسابداران مدیریت
4-4: ابتکارات داخلی یک‌نهاد درزمینه استانداردها
5: بحث و نتیجه‌گیری
 


لینک دانلود: http://kpri.ir/?p=8264

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد