درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 04:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48892صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 30 بهمن 1400 - 01:34
استانداردهایی برای روابط‌عمومی حرفه‌ای
ما به عنوان کسانی که از دیرباز در زمینه روابط‌عمومی در کشور لهستان مشغول فعالیت بوده‌ایم و این حوزه را با تمرکز بر جنبه‌های علمی، آموزشی و حرفه‌ای آن دنبال کرده‌ایم، تمام فعالان، سخنرانان و آموزش دهندگان حوزه روابط‌عمومی را تشویق می‌کنیم تا این استانداردهای حرفه‌ای و اخلاقی مرتبط با روابط‌عمومی را در لهستان رعایت کنند و آنها را به اجرا درآورند.
  

نویسندگان:
جک بارلیک دانشگاه وارسا
جرزی اولدژکی دانشگاه کاردینال استفان در وارسا
کریستینا وویجیک
اوا هوپ

مقدمه
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ما در زمان نوشتن این سند بر این اعتقاد بوده و هستیم که حرفه‌ای‌گری و اخلاقیات دارای پیوندی ناگسستنی با هم هستند که این پیوند در حوزه‌هایی مانند
روابط‌عمومی که بر تصمیمات و رفتار انسان‌ها و وضعیت جامعه تاثیرگذار هستند، پررنگ‌تر و عمیق‌تر است.


ما می‌خواهیم به شما یادآور شویم که روابط‌عمومی باید موجب نزدیکی منافع مشتریان، نمایندگان رسانه‌ها و سایر گروه‌های مختلف جامعه شود و در همین حال در چارچوب استانداردهای اخلاقی و ارزش‌هایی چون احترام، کرامت، اعتماد، صداقت، حقیقت، اعتبار، استقلال، وفاداری و راستی نیز باقی بماند.


ما به گستردگی و جامعیت این سند و چالش‌ها و پیچیدگی‌های مرتبط با اجرای آن واقف هستیم و به همین دلیل هم از شما تقاضا داریم تا به این سند به عنوان بیانیه‌ای حاوی موضوعات حرفه‌ای و اخلاقی پیرامون حوزه روابط‌عمومی که فعالان این حوزه با آن روبرو هستند بنگرید.


ما به عنوان کسانی که از دیرباز در زمینه روابط‌عمومی در کشور لهستان مشغول فعالیت بوده‌ایم و این حوزه را با تمرکز بر جنبه‌های علمی، آموزشی و حرفه‌ای آن دنبال کرده‌ایم، تمام فعالان، سخنرانان و آموزش دهندگان حوزه روابط‌عمومی را تشویق می‌کنیم تا این  استانداردهای حرفه‌ای و اخلاقی مرتبط با روابط‌عمومی را در لهستان رعایت کنند و آنها را به اجرا درآورند.


واژگان کلیدی: استانداردها، استانداردسازی، استانداردهای اخلاقی

فهرست مطالب
مقدمه
الف: نکات مقدماتی
1- اساسنامه
2- اخلاقیات در زندگی اجتماعی
3- نقش و تعهدات روابط‌عمومی
4- ارزش‌های اخلاقی در روابط‌عمومی
ب: استانداردهایی برای روابط‌عمومی حرفه‌ای
1-منابع بین‌المللی هنجارهای اخلاقی
2- نکاتی پیرامون ضرورت روابط‌عمومی
3- تعهدات جهانی و صنعتی و ارزش‌های مورد قبول حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی
4- ارزش‌ها و اصول روابط‌عمومی حرفه‌ای
5- اجرای ارزش‌های اخلاقی روابط‌عمومی
6- مقوله مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی
7- حرفه‌ای‌گری و مشاوره به مشتریان
8- وفاداری در روابط با ذینفعان و در محیط روابط‌عمومی
 

 

 

لینک دانلود: http://kpri.ir/?p=8261

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد