درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48986صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 9 اسفند 1400 - 16:40
استانداردهای پاسخگویی
پاسخگویی در حوزه‌های مختلف و متفاوت، استانداردهای مجزا و مستقلی دارد. در این استانداردها تطبیق عملکرد سازمان‌ها و شرکت‌ها در خصوص رعایت حقوق مردم با استانداردهای مشخص شده منظور می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پاسخگویی در حوزه‌های مختلف و متفاوت، استانداردهای مجزا و مستقلی دارد. در این استانداردها تطبیق عملکرد سازمان‌ها و شرکت‌ها در خصوص رعایت حقوق مردم با استانداردهای مشخص شده منظور می‌شود.


برای مثال، استاندارد پاسخگویی (Account Ability) AA 1000 Series بر مبنای ارزیابی گزارش‌های مرتبط با سه حوزه زیر بررسی می‌شود:


1- Materiality: آیا گزارش‌های مربوط به تحقق اهداف، فعالیت‌های سازمان را در همه‌ حوزه‌هایی که مورد توجه ذینفعان سازمان است تحت پوشش قرار می‌دهد.
2- Completeness: آیا اطلاعات مربوط به ارزیابی و فهم عملکرد سازمان در همه‌ حوزه‌ها به صورت دقیق و کافی است.
3- Responsiveness: آیا پاسخگویی کامل در مقابل توقعات، نگرانی‌ها و منافع ذینفعان سازمان وجود دارد.

همچنین استاندارد BS 8600: 1999 از جمله استانداردهای مربوط به پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان است که از سوی مؤسسه استاندارد بریتانیا (BSI) تهیه و تدوین شده است.


شش معیار در استاندارد پاسخگویی وجود دارد. هر یک از آنها دارای شروط مرتبط به خود هستند که با کلمه «باید» و ابزارهای بازبینی مشخص شده‌اند که تعیین‌کننده منبع اطلاعاتی هستند که امکان ارزیابی شروط را فراهم می‌کند. شروط اولیه هر یک از این معیارها، سیاست سازمانی یا بیانیه‌های شرکت‌ها را پوشش می‌دهند و شروط ثانویه، عملکرد سازمان را تحت پوشش قرار می‌دهند. منابع اطلاعاتی ترکیبی از اسناد، مصاحبه با نمونه‌های بارز ذینفعان مربوطه و مشاهده اعمال و عملکردها می‌باشد.
 

در ادامه با #کارگزار روابط‌عمومی همراه باشید:

 

http://kpri.ir/?p=8480

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد