درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49067صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 20 اسفند 1400 - 20:49
5 موضوع مهم روابط‌عمومی آنلاین
روابط‌عمومی دیجیتال بسیار متفاوت از روابط‌عمومی سنتی است. در عین حال که اصول اساسی این دو مشابه هم هستند، اما روندها و تکنولوژی به ما روش های جدیدی می دهد. اگر تصور می کنید می توانید از استراتژی خسته قدیمی برای حصول نتایج استفاده کنید، باید در تصورات تان تجدید نظر کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی دیجیتال بسیار متفاوت از روابط‌عمومی سنتی است. در عین حال که اصول اساسی این دو مشابه هم هستند، اما روندها و تکنولوژی به ما روش های جدیدی می دهد. اگر تصور می کنید می توانید از استراتژی خسته قدیمی برای حصول نتایج استفاده کنید، باید در تصورات تان تجدید نظر کنید.

در اینجا فهرستی از روندها و عملکرد های روابط‌عمومی دیجیتال که شما می توانید با استفاده از آن ها استراتژی های کسب و کار خود را به روز نگه دارید، ارائه شده است:

• فهرست رسانه ها و تاثیر گذاران خود را بسازید


گردآوری فهرستی از تاثیرگذاران، روزنامه نگاران، منتقدان و تولیدکنندگان، اولین گام اساسی در راه اندازی فعالیت های روابط‌عمومی آنلاین شما می باشد. شما می توانید فهرست را به صورت دستی، و با جستجو در تاثیرگذارانی که می خواهید هدف قرار دهید، توسعه دهید، و یا از پایگاه داده های آنلاین برای تهیه فهرست های جامع تر استفاده نمائید.


• از رسانه های اجتماعی برای جذب تاثیرگذاران مطرح و برجسته استفاده کنید


یک فهرست روابط‌عمومی نه تنها شامل رسانه ها و منتقدان است، بلکه شامل تاثیرگذاران دارای دنبال کنندگان فراوان در رسانه های اجتماعی نیز می شود. در شرایطی که همه چیز آنلاین اتفاق می افتد، یک همگرایی بین رسانه های اجتماعی و جهان روابط‌عمومی بوجود آمده است. امروزه، پیدا کردن تاثیرگذاران در اینستاگرم، توییتر، فیس بوک، و یا سایر پلت فرم هایی که برند شما هدف قرار داده است، به یک هنجار بدل شده است.


برای جلب توجه تاثیرگذاران، به یاد داشته باشید که تعامل بسیار مهم است. توییت مجدد توییت آن ها، لایک کردن به روز رسانی های آن ها، و دوباره نویسی پست های آن ها، همگی در این امر کمک کننده می باشند. این تیم شماست، شما باید از آن روابط حمایت نموده و آن ها را در جهت موثر بودن پرورش دهید.


• اتاق خبر دیجیتال خود را به حداکثر برسانید


به طور سنتی، زمانی که شما یک کنفرانس خبری برگزار می کنید، همه در اتاق کنفرانس خبری جمع شده تا مشتاقانه در انتظار اعلام خبر شما باشند. به طور مشابه، هنگامی که شما یک خبر بزرگ برای گزارش امروز دارید، می توانید ابتدا آن را در وب سایت خود فریاد بزنید، و سپس از طریق رسانه های اجتماعی، برای افزایش تاثیر خودتان.


مطمئن شوید که تاثیرگذاران و افراد رسانه ای شما، زمانی که به اتاق خبر آنلاین شما مراجعه می نمایند، احساس راحتی می کنند. این کار مثل آن است که آن ها را دعوت به یک کنفرانس مطبوعاتی کرده اید. اگر آن ها به راحتی قادر به دریافت اطلاعات مورد نیاز خود باشند، می توانند از آن اطلاعات در هنگام نوشتن داستان ها، مقاله ها و بلاگ های خود استفاده نمایند. اطلاعات باید سازماندهی شوند، به طوری که کسانی که نیاز به پیدا کردن آن دارند بتوانند به سرعت این کار را انجام دهند.


• از سرویس های خبری معتبر و قابل اطمینان برای انتشار اخبار خود استفاده کنید


اگر شرکت شما یک اطلاعیه مهم دارد که می خواهید از طریق انتشار رسانه ای و در خوراک اخبار دریافت شود، پس شما علاوه بر ارسال اخبار به فهرست رسانه های خود، نیاز به استفاده از یک سرویس خبری آنلاین دارید. استفاده از سرویس خبری همچنین به شما کمک خواهد تا بک‌لینک (لینک دهنده) بدست آورده و بهینه سازی موتورهای جستجوگر خود را تقویت نمائید.


• از رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن رسانه ها استفاده نمائید


شما می توانید رسانه ها و تاثیرگذاران را با استفاده از رسانه های اجتماعی هدف قرار دهید. از مخاطبان سفارشی و مخاطبان مشابه، برای ارسال پیام های شدیدا نیازمند توجه به رسانه ها و تاثیرگذارانی که می خواهید تحت تاثیر قرار دهید، استفاده نمائید.


در این راه، به رسانه هایی که می خواهید پیام خود را در آن گسترش دهید، مانند هر مخاطب دیگر نگاه کنید. شما می توانید پیام های خاص را به سادگی به آن ها انتقال داده و به شیوه های خلاقانه ای به آن ها دست یابید.
 

نویسنده: Desireé Duffy

منبع: equities
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد