درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 17:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49479صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 - 08:51
آشنایی با نسخه مدرن روابط‌عمومی‌ در دنیای کسب و کار
عرصه روابط‌عمومی مانند بسیاری از حوزه های دیگر در دنیای کسب و کار به طور مداوم در حال تغییر است. امروزه روابط‌عمومی‌ دیگر شباهتی به گذشته ندارد و تحولات بسیار مهمی را پیدا کرده است. هنوز هم بسیاری از برندها مشغول یادگیری اصول و نکات تازه در این راستا هستند. آزمون و خطای پرریسک هم در دستور کار برخی از کسب و کارها قرار دارد. در این میان آشنایی با نسخه مدرن روابط‌عمومی‌ به طور خلاصه به کارآفرینان برای درک بهتر این حوزه کمک خواهد کرد. در ادامه برخی از مهمترین نکات برای آشنایی مناسب با حوزه روابط‌عمومی‌ به شیوه ای مدرن را مرور خواهیم کرد.
  

نویسنده: اومری هارویتز - کارشناس روابط‌عمومی‌

مترجم: علی ‌آل ‌علی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عرصه روابط‌عمومی مانند بسیاری از حوزه های دیگر در دنیای کسب و کار به طور مداوم در حال تغییر است. امروزه روابط‌عمومی‌ دیگر شباهتی به گذشته ندارد و تحولات بسیار مهمی را پیدا کرده است. هنوز هم بسیاری از برندها مشغول یادگیری اصول و نکات تازه در این راستا هستند. آزمون و خطای پرریسک هم در دستور کار برخی از کسب و کارها قرار دارد. در این میان آشنایی با نسخه مدرن روابط‌عمومی‌ به طور خلاصه به کارآفرینان برای درک بهتر این حوزه کمک خواهد کرد. در ادامه برخی از مهمترین نکات برای آشنایی مناسب با حوزه روابط‌عمومی‌ به شیوه ای مدرن را مرور خواهیم کرد.

اهمیت ایجاد مکالمه

امروزه ارتباطات میان انسان ها بیش از هر زمان دیگری به طور دیجیتال صورت می پذیرد. در این میان بخش روابط‌عمومی‌ برندها نیز باید به جای فعالیت حضوری به دنبال پیگیری نیازهای مشتریان در دنیای دیجیتال باشد. این امر می تواند به شما امکانات بسیار مناسبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شرایط تان در بازار را نیز به طور قابل ملاحظه ای ساده سازد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری مناسب بر روی مشتریان و یادگیری اصول نوین روابط‌عمومی‌ هستید، باید تغییرات دیجیتال را جدی بگیرید.

شبکه های اجتماعی محبوب در میان کاربران نیازی به جست و جو ندارند. شما می توانید بسیاری از پلتفرم ها را در گوشی هوشمند خودتان نیز پیدا کنید. به همین خاطر باید پیش از اینکه خیلی دیر بشود، کارتان در این میان را شروع کنید. این امر می تواند شما را از رقبا جلو انداخته و برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط تان را بی نهایت مساعد سازد.

تعامل با مشتریان

تعامل با مشتریان به معنای ارتباط با آنها فراتر از مسائل مربوط به فروش و خدمات پس از آن است. شما می توانید به طور مداوم با مشتریان ارتباط داشته و رفتارشان را ارزیابی کنید. این امر می تواند نوعی پژوهش یا مطالعه بازار برای شما محسوب شود. بسیاری از برندها امروزه به دنبال پیش بینی رفتار مشتریان در بازار هستند. چنین امری به آنها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در بازه های زمانی طولانی کمک کرده و هیچ وقت موجب ناتوانی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان نمی شود.

بسیاری از برندها فقط در زمان مربوط به نیاز مشتریان به خدماتی مشخص درباره خریدشان اقدام به همراهی با آنها می کنند. این امر در دنیای مدرن دیگر برای محبوبیت برند شما کافی نیست. به همین خاطر حتی زمانی که به ظاهر دلیلی برای ارتباط میان شما و مشتریان وجود ندارد هم شما باید ارتباط تان با آنها را به خوبی حفظ کنید.

ایجاد پلتفرمی برای انجمن مشتریان

ایجاد انجمن مشتریان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اهمیت بسیار زیادی دارد. این امر می تواند برای شما بسیار مزیت رقابتی مهمی محسوب شود. درست به همین دلیل امروزه بسیاری از برندها به دنبال ایجاد انجمن مشتریان هستند. اگر شما در این میان یک پلتفرم مشخص را برای چنین کاری اختصاص دهید، وضعیت تان به مرور بهتر خواهد شد. بسیاری از برندها از پلتفرم های تعاملی مثل دیسکورد یا فیس بوک برای ایجاد انجمن استفاده می کنند. البته در طول سال های اخیر اغلب شبکه های اجتماعی ساز و کار مربوط به ایجاد انجمن را برای برندها تسهیل کرده اند. با این حساب شما می توانید به سادگی هرچه تمام تر اقدام به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کرده و وضعیت تان در این میان را به خوبی توسعه دهید.

محتوای شما برای چه کسی تولید می شود؟

در زمینه روابط‌عمومی‌ بسیاری از برندها با تیم بازاریابی همکاری نزدیکی دارند. این امر به تولید انواع محتوا و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف منجر می شود. یکی از نکات مهم در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از محتوای دقیق و کاربردی است. اگر شما پیش از طراحی محتوا از خودتان پرسشی درباره مخاطب آن بکنید، کارتان بسیار ساده تر از زمان دیگری می شود. به این ترتیب دیگر خبری هم از تولید محتوای به دردنخور نخواهد بود. این یعنی شما کاملا مطابق انتظار و نیاز مشتریان تان دست به فعالیت زده اید.
 

منبع: entrepreneur
forsatnet.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد