درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 03:46   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49544صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 - 11:50
رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی
در جشن ملی روز روابط عمومی که با حضور اساتید و صاحبنظران ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کشور در تالاروحدت ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۱برگزارشد، از سه کتاب تخصصی ، توسط پروفسور عاملی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از جمله "کتاب روابط عمومی و رسانه، دوست یا دشمن "نوشته موسی الرضا شبرنگی رونمایی شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در جشن ملی روز روابط عمومی که با حضور اساتید و صاحبنظران ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های کشور در تالاروحدت ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۱برگزارشد، از سه کتاب تخصصی ، توسط پروفسور عاملی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از جمله "کتاب روابط عمومی و رسانه، دوست یا دشمن "نوشته موسی الرضا شبرنگی رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی های کشور(شارا) در این کتاب کوشش شده است اهداف مشترک هردو حوزه روابط عمومی و رسانه‌ها ،نگرش‌ها و دیدگاه‌های صاحب نظران پیرامون چالش ها و مسئله‌های موجود میان این دو فعال عرصه اطلاع رسانی، بدون جانبداری مورد بررسی قرارگیرد.


برقراری پیوندی عمیق تر پس از آگاهی از شرایط وموقعیت هایی که هر یک در عرصه جامعه دارند نیز در زمره اهداف غایی ازتدوین و نشر کتاب قلمداد می شود.
نویسنده در مقدمه کتاب آورده است: فهم متقابل، ارتقای سطح بینش و مهارت ها و داشتن نگرشی فراتر از یک روابط عمومی و یک رسانه بودن، منجر به شکل گیری و آفرینش روابط رسانه ای ایده‌آل و در راستای منافع ملی کشور همیشه سرافرازمان خواهد شد.


این کتاب با قطع رقعی در ۲۰۰صفحه حاوی پنج فصل به تبیین و تشریح کارکردهای مشترک روابط عمومی ها ورسانه ها ، نگرش ها و وابستگی ها وآسیب شناسی روابط رسانه ای با بررسی وجوه مشترک از سوی انتشارات جلوه نوین منتشر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد