درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 09:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50047صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 29 تیر 1401 - 11:56
3 روش برای بهره وری بیشتر کسانی که در محیط سازمان کار نمی کنند
عدم حضور فیزیکی در محیط کار، ندیدن همکاران، عدم حضور در رویدادهای مربوط به کار، زمان بندی توسط خود اشخاص و کار در محیطی که در آن زندگی می کنیم، از دلایل عمده کاهش انگیزه در دورکاری است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عدم حضور فیزیکی در محیط کار، ندیدن همکاران، عدم حضور در رویدادهای مربوط به کار، زمان بندی توسط خود اشخاص و کار در محیطی که در آن زندگی می کنیم، از دلایل عمده کاهش انگیزه در دورکاری است.

با همه گیری
کرونا، دورکاری مورد توجه شرکت های سراسر جهان قرار گرفت. در 2 سال و نیم گذشته از بروز کووید19، مزیت های دورکاری بر بسیاری از مدیران آشکار شده است. اما معایبی هم در این بین وجود دارد. یکی از مهم ترین آن ها، کاهش انگیزه افراد است. عدم حضور فیزیکی در محیط کار، ندیدن همکاران، عدم حضور در رویدادهای مربوط به کار، زمان بندی توسط خود اشخاص و کار در محیطی که در آن زندگی می کنیم، از دلایل عمده کاهش انگیزه در دورکاری است. سایت کارآفرین در مطلبی به 3 راه ساده برای انگیزه بخشی به کارکنان دورکار اشاره کرده است که خلاصه ای از آن را در ادامه می خوانید.

1. ارتباط موثر

با کاهش تعاملات چهره به چهره، پیام های بیشتری فرصت انتقال در فرایند ارتباط را از دست می دهند. این دلیلی است که می گوید در زمان دورکاری گروه در یک محیط کاری، ارتباطات درونی و بیرونی اعضا برای بهره وری بیشتر باید بررسی شود. پتلفرم هایی برای انتقال پیام های بین گروهی وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. غیر از استفاده از پتلفرم های پیام رسان، برنامه ریزی برای تخصیص اطلاعات به شیوه ای منظم کمک کننده است. تعیین ضرب الاجل ها، ارائه وظایف و تلاش برای همکاری گروه برای انجام کارها می تواند به بهره وری گروه و افزایش انگیزه اعضا کمک کند.

2. تشویق به تعادل در زندگی کاری

پیش از همه گیری کرونا هم دورکاری درحال رشد بود. چرا؟ انعطاف بیشتر و تعادل در زندگی. با این حال زمانی که کار در خانه به یک ضرورت تبدیل شود، تعیین مرز بین زندگی حرفه ای و شخصی سخت تر می شود. تسلط فرهنگ کاری بر زندگی شخصی در طولانی مدت به فرسودگی افراد منجر می شود. محیطی که فرد در آن دچار استرس و تنش است، برای کار بهره ورانه مناسب نیست. برای رفع چنین مشکلی با گروه کاری برای تعیین یک برنامه همفکری کنید. اگر ممکن است برای هر شخص برنامه بنویسید و تعهدات حرفه ای و شخصی را در آن برنامه در نظر بگیرید.

3. گروه سازی را در اولویت قرار دهید

دورکاری، زمینه ساز انزواست. حس انزوا برای انگیزه زیان آور است. در فضایی که فرصت برقراری روابط دوستانه و به اشتراک گذاشتن احساسات با همکاران بسیار کم است، تخصیص زمان به گروه سازی اهمیت ویژه ای پیدا می کند. گروه سازی اشکال متفاوتی دارد که از جمله آن برنامه ریزی برای قدردانی از یکدیگر در طول هفته یا زمان بندی برای برگزاری رویدادهای کاری است.
 

منبع: tccim


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد