درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5014صفحه نخست » گزارشجمعه، 15 شهریور 1392 - 11:35
ارتباطات بانکداری اسلامی
«ارتباطات بانکداری اسلامی» می تواند فرصت های مناسبی را برای ارایه پیام های درست و بی نقص به تمامی کسانی که به نوعی درگیر نظام بانکداری اسلامی هستند، فراهم آورد.
  

شارا، مهدی باقریان عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی- هیچ وسیله ای بهتر از روابط عمومی برای فرهنگ سازی، بالا بردن اعتماد و دید جامعه و در نهایت، افزایش پایه مشتری در بانکداری اسلامی وجود ندارد.


در این زمینه قبل از هر کاری ضروری است آنچه بانکداری اسلامی را از بانکداری غیراسلامی متمایز می کند مشخص شود. اگر سیستم پولی و بانکی کشور قادر به پاسخ به این سوال نباشد که چرا مشتری باید بانکداری اسلامی را بر دیگری ترجیح دهد، پس نمی توانید انتظار داشته باشید مردم قادر به تشخیص چنین تمایزی باشند. در قدم اول با کمک روابط عمومی می توانید به تعریف و برجسته سازی تفاوت بانکداری اسلامی از بانکداری غیراسلامی- در صورتی که تا به حال مشخص نشده باشد- بپردازید.


هنگام گام گذاشتن در چنین وادی، طراحی یک استراتژی ملی و کارآمد در سطح مدیریت کلان نظام بانکی ضروری است. این بدین معنی است که برای پیاده سازی و رسیدن به بانکداری اسلامی صرفا نباید به اقدامات یک یا چند موسسه مالی و اعتباری و یا بانک اکتفا شود، بلکه اجرای طیف گسترده ای از برنامه های منسجم و همه جانبه به عنوان شاکله «شبکه بانکداری اسلامی»، لازم است.


ارتباطات موثر می تواند نقش مهمی را در آگاه ساختن مردم با بانکداری اسلامی بازی کند. ارتباطات یاد شده می تواند به ارزش کار روابط عمومی بیافزاید که با ایفای خوب نقش خود، مشوق گسترش و توسعه فرهنگ بانکداری اسلامی باشد.


این جا نیاز است شاغل روابط عمومی در مدیریت تغییر و فرهنگ سازی در زمینه فرصت ها و موقعیت هایی که ابزارها و روش های روابط عمومی در خدمت سیستم بانکداری اسلامی ایجاد می کند، از مهارت بیشتری برخوردار باشد. تصویر ارزشی و فرهنگی و اقتصادی نظام بانکداری اسلامی باید برای متولیان روابط عمومی کاملا روشن باشد و از آنان انتظار می رود که موضوعات کلیدی نظام مذکور را کاملا درک کنند. قبل از هر چیز یک کارشناس روابط عمومی که با «ارتباطات بانکداری اسلامی» سروکار دارد، باید از مفاهیم و زبان تخصصی برخوردار بوده و از جوانب آن آگاهی یابد.


«ارتباطات بانکداری اسلامی» در شکل خوب و موثر آن می تواند فرصت های مناسبی را برای ارایه پیام های درست و بی نقص به تمامی کسانی که به نوعی درگیر نظام بانکداری اسلامی هستند، فراهم آورد.
بنابراین این نکته کاملا بدیهی و روشن است که روابط عمومی باید به شکل کامل و موثر در چارچوب راهبردهای کلان بانکداری اسلامی قرار گرفته و با سیاست های مدیریتی آن تلفیق شود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد