درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 05:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50236صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 24 مرداد 1401 - 15:34
7 راه برای مدیریت مدیران
راهی برای مدیریت مدیران وجود ندارد اما چاره ای جز سرمایه گذاری بر مدیران ندارید. مدیریت مدیران، چیزی فراتر از تخصیص بودجه است و به اختصاص زمان برای آموزش و توسعه آن ها به عنوان رهبران سازمان شما نیاز دارد. مهم است که انعطاف لازم را در رفتار با آن ها به خرج دهید تا بتوانند مسیر خود را پیدا کنند اما مهم است که شما در کنار ان ها بمانید برای برداشتن هر گام در این مسیر به آن ها کمک کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| راهی برای مدیریت مدیران وجود ندارد اما چاره ای جز سرمایه گذاری بر مدیران ندارید. مدیریت مدیران، چیزی فراتر از تخصیص بودجه است و به اختصاص زمان برای آموزش و توسعه آن ها به عنوان رهبران سازمان شما نیاز دارد.

مدیریت مدیران نسبت به مدیریت یک گروه ساده به نظر می رسد. شما به اولویت های هم تراز، اهداف مرتبط، فراهم کردن زمینه بازخورد و خدمات دهی به عنوان مدیر ارشد نیاز دارید. اما تفاوت عمده در مدیریت مدیران نسبت به مدیریت گروه، صرفا مسئله نظارت بر کار آن ها نیست. شما در این مورد، باید مطمئن شوید مدیران به طور موثر از گروه خود حمایت می کنند.

علاوه بر اطمینان از کیفیت کار مدیران، باید به انتظارات شفاف از آنچه به عنوان مدیر موفق می شناسید، برسید. یک مدیر موفق، مدیری است که گروهش را راهنمایی می کند تا بهترین عملکرد را ثبت کند و در مسیر شغلی خود توسعه پیدا کند. مدیریت مدیران برای موفقیت در انجام چنین وظایفی، کار ساده ای نیست اما، از مسیر آموزش، راهنمایی و توانمندی سازی، شدنی است.

دین گیدا، کارآفرین در مطلبی در سایت کارآفرینی می نویسد: بیش از 30 سال است که به مدیران و گروه ها در این باره که چه بکنند و چه نکنند، کمک کردم. براساس این تجربه به هفت نکته رسیدم که به مدیرانِ مدیران کمک می کند به آنچه انتظار دارند برسند.

1. به مدیران کمک کنید از یک مدیر خوب به یک رهبر تبدیل شوند

بسیاری از مدیران از سمت مدیریت کنار می روند اما نه به این دلیل که مدیر خوبی نبودند. آن ها نتوانستند به عنوان یک رهبر خوب در سازمان خود عمل کنند. برای رساندن یک مدیر به جایگاه رهبری، وظیفه شما به عنوان مدیر مدیران، آموزش چیزهایی است که به عنوان یک رهبر آموخته اید. این می تواند سبک های ارتباط برقرار کردن و حضور آن ها را هم شامل شود. کمک به تقویت جنبه رهبری یک مدیر، فراتر از آموزش های معمول است و به جلسه های انفرادی شما و مدیر نیاز دارد. شما باید در اینجا به عنوان یک مدل در مقابل مدیر ظاهر شوید چراکه او باید چگونگی رهبری را به طور مشخص مشاهده کند. مطمئن شوید که خود شما به عنوان مدیرِ مدیر، مثل یک مدیر خوب رفتار می کنید.

2. به مدیران خود بودجه بدهید


مدیریت یک گروه به پول برای استخدام و اجرای ماموریت های مشخص برای رسیدن به اهداف در سازمان نیاز دارد. به مدیران برای انجام این کار بودجه بدهید و دست آن ها را برای مدیریت این نقدینگی باز بگذارید. اجازه دهید آن ها هر طور که صلاح می دانند در این زمینه عمل کنند. همیشه درهای دفترتان را برای مدیرانی که قصد گرفتن بودجه بیشتر برای رشد و توسعه خلاقانه گروه خود را دارند بازبگذارید.

3. تشویق و توانمندسازی مدیران به حمایت از مجریان برتر در سازمان

اگر در سازمان استعدادهایی وجود دارد که نمی خواهید آن ها را از دست بدهید، باید مطمئن شوید آن ها از جایگاه شغلی شان راضی اند. این رضایت می تواند از طیف وسیعی از خدمات شغلی مثل مراقبت های سلامت تا خوراکی ها در محل کار، سیاست های دورکاری و پرداخت ها را شامل شود. برای مثال، سیاست هایی مثل پرداخت های بیشتر برای کسانی که بهتر کار می کنند به رضایت کارکنان کمک می کند. نتیجه این است که بسیاری از کارکنان خوب شرکت ها، 15 تا 20 سال در شرکت ما کار می کنند، با وجود اینکه آن ها فرصت استخدام در شرکت هایی مثل گوگل، اپل و مایکروسافت را دارند.

4. به مدیران احترام بگذارید و به آن ها اجازه دهید درباره وظایف گروه شان تصمیم بگیرند اما با در نظر گرفتن اولویت ها

این به طور مشخص، به معنای چشم بستن بر عملکرد مدیران نیست. پیش از اینکه آن ها کارشان را شروع کنند، باید درباره اهداف و ارزش های سازمان به تعاریف مشترک برسید و تراز شوید. پس از این، می توانید به آن ها در تعیین اولویت ها کمک کنید. مطمئن شوید آن ها بر مهم ترین و باارزش ترین اولویت ها بیشترین زمان و هزینه را صرف می کنند تا انجام آسان ترین وظیفه ها.

5. مطمئن شوید مدیران می دانند چطور باید موضوعات را به شما اطلاع دهند

به اینکه مدیران سازمان خودشان به شما گزارش بدهند اتکا نکنید. روش های مورد نظر برای اطلاع رسانی را برای آن ها تعریف کنید. همزمان، بسیار اهمیت دارد که بدانید آن ها چطور با اعضای گروه خودشان ارتباط دارند و به آن ها موضوعات را اطلاع می دهند. اطلاع رسانی بین آن ها و گروهشان هم باید در بهترین شکل ممکن انجام شود.

6. بگذارید مدیران به شما برای کمک گرفتن اعتماد کنند

اگر به گزینه های بالا عمل کنید، فضایی سرشار از اعتماد بین شما و مدیران دیگر شکل می گیرد و آن ها در مواقع لازم به سراغ شما خواهند آمد. اعتماد به شما به عنوان مدیر مدیران یک نکته حیاتی است با در نظر گرفتن این مسئله که لازم نیست به عنوان یک رهبر، همه پاسخ ها را داشته باشند. شما می خواهید آن ها را به دنبال کردن توصیه هایتان در غلبه بر چالش ها تشویق کنید نه اینکه تلاش کنند همه چیز را خودشان بفهمند. رشد سریع آن ها و رسیدن به نتایج بهتر در تجارت منوط به اعتماد آن ها به شماست.

7. مطمئن شوید آن ها می توانند تفاوت بین مسائل دیگران و ناترازی ها را درک کنند

مدیران در روزهای آغاز کار در یک دام گرفتار می شوند. آن ها با تفسیر اشتباه، ضعف های خود را به عنوان ضعف گروه در نظر می گیرند. به آن ها کمک کنید تا با برقراری ارتباطات مفید از این دام خارج شوند یا به آن گرفتار نشوند. آن ها با کمک شما می توانند تفاوت محدوده کاری شان را برای رشد با مسائل دیگر افراد تشخیص دهند. مطمئن شوید که آن ها گروه را در مسیر درستی هدایت می کنند و زمانی که لازم است تصمیم های سخت می گیرند.

راهی برای مدیریت مدیران وجود ندارد اما چاره ای جز سرمایه گذاری بر مدیران ندارید. مدیریت مدیران، چیزی فراتر از تخصیص بودجه است و به اختصاص زمان برای آموزش و توسعه آن ها به عنوان رهبران سازمان شما نیاز دارد. مهم است که انعطاف لازم را در رفتار با آن ها به خرج دهید تا بتوانند مسیر خود را پیدا کنند اما مهم است که شما در کنار ان ها بمانید برای برداشتن هر گام در این مسیر به آن ها کمک کنید.

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد