درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50246صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 25 مرداد 1401 - 05:35
کتاب «علوم اعصاب برای ارتباطات سازمانی» وارد بازار نشر شد
علم اعصاب ممکن است یک تغییر دهنده بازی برای ارتباطات سازمانی باشد. نوید علوم اعصاب این است که باز شدن انرژی در سازمان ها را تسهیل می کند و به کشفیات جدید در مورد شناخت انسان، تنظیم عاطفی، همکاری و رفتار کمک می کند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب علوم اعصاب برای ارتباطات سازمانی راهنمای متخصصان ارتباطات و رهبران توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.
 
 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: کتاب علوم اعصاب برای ارتباطات سازمانی توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان به چاپ رسید.
 
 وی بیان کرد: علم اعصاب ممکن است یک تغییر دهنده بازی برای ارتباطات سازمانی باشد. نوید علوم اعصاب این است که باز شدن انرژی در سازمان ها را تسهیل می کند و به کشفیات جدید در مورد شناخت انسان، تنظیم عاطفی، همکاری و رفتار کمک می کند.
 
 غلامی با اشاره به این که این کتاب مشتمل بر 10 فصل است، افزود: در فصل اول از ارسطو تا دینامیک شامل عصب شناسی ارسطو بررسی شده است. در فصل دوم به وضعیت بازی شامل انواع نقش های متخصصان ارتباطات، تغییر عناوین شغلی، تغییرات فناوری ها، هوش مصنوعی و مدل های زبان مولد پرداخته شده است.
 
 به گفته وی در فصل سوم مورد عجیب فینیاس گیج، فرضیه نشانگر سوماتیک بررسی شده و در فصل چهارم ارتباطات در مغز
 نواحی مغز مرتبط با گفتار و درک زبان، علم عروض و آپروسودیا، آپروسودیای شغلی، مغز و رسانه های اجتماعی، علوم اعصاب در خستگی زوم و برخی از افکار اضافی در مورد ارتباطات و مغز بررسی شده است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: فصل پنجم این کتاب به بررسی بدنه سیاسی شامل آگاهی بیشتر از فضاهای اداری، اهمیت محیط کار و تغییر طرح ها و و طرح های اداری می پردازد. در فصل ششم دو مدل مفید از رهبری عصبی شامل به کارگیری مدل ها در ارتباطات و نقد مدل های رهبری عصبی مورد پردازش قرار می گیرد.
 
 غلامی اضافه کرد: فصل هفتم جعبه ابزار ارتباط دهنده عصبی، علوم اعصاب استرس، ذهن آگاهی، تاثیر برچسب زدن(یا نامگذاری احساسات)، چارچوب بندی مجدد شناختی، جعبه ابزار ارتباط دهنده های عصبی را مورد بررسی قرار می دهد.
 
 معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: فصل هشتم باشگاه فرهنگ؛ عصب شناسی ضمایر، شایستگی بین فرهنگی، علوم اعصاب فرهنگی، خودتفسیری، چگونگی آغاز خودسازی، سخنرانی اوباما در مورد نژاد و در فصل نهم کلمات بیشتر در مورد عصب شناسی، سیاست ضمیر، ناسیونالیست ها، مدال های قوی و کلمات دروغ، متن کاوی و تحلیل احساسات و اهمیت وضوح مورد نقد قرار گرفته است.
 
 این مقام مسئول در پایان با بیان این که فصل دهم این کتاب به مباحثی همچون عصب شناسی ترحم، ضربه روحی جانشین، رشد سازمانی پس از سانحه، از دست دادن و اندوه، بازکردن قفل انرژی می پردازد، خاطرنشان کرد، از باب اهمیت این موضوع کتاب علوم اعصاب برای ارتباطات سازمانی تالیف لورا مک هیل و ترجمه مسعود شهرجردی در 140 صفحه به قیمت 100 هزار تومان توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد