درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50318صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 شهریور 1401 - 14:33
انتصاب دکتر حجت بقایی به عنوان دبیر روابط عمومی دانشگاه جهانی ورزش در ایران
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه جهانی ورزش دکتر حجت بقایی به عنوان دبیر روابط عمومی این دانشگاه و دبیر خبرنگاران بین المللی ورزشی در ایران منصوب شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طی حکمی از سوی رییس دانشگاه جهانی ورزش دکتر حجت بقایی به عنوان دبیر روابط عمومی این دانشگاه و دبیر خبرنگاران بین المللی ورزشی در ایران منصوب شد.


پروفسور علیرضا سلمانیان در این انتصاب به بقایی اختیار تام جهت مذاکره با موسسات و مقامات ورزشی در چارچوب قوانین برای پیشبرد اهداف دانشگاه داده است.


دفتر مرکزی دانشگاه جهانی ورزش در فیلیپین بوده واز سال 2010 مشغول فعالیت است . این دانشگاه با بیش از 20 کشور دنیا همکاری دارد.


به همین مناسبت گفتگوی کوتاهی با ایشان داشتیم ماحصل گفتگو خبری کوتاه شد،


بقایی خیلی دنبال حرف و حدیث نیست، می گوید هر حرفی موجب عکس العمل می شود و چون بازخورد را نمی توان پیش بینی کرد ترجیح می دهم مختصر و مفید گفتگو کنیم . دبیر روابط عمومی دانشگاه ورزش در ایران گفت : این فرصتی درخشان برای ورزش ایران است که در جهان خودنمایی کند ، و فقط خود ورزشکاران هستند که می توانند این مورد را رقم بزنند .


دکتر حجت بقایی در ادامه گفت که هفته پیش پس از پایان ماموریتش در طرح ملی سلامت، اشتغال و کارآفرینی ، رسما پایان همکاری اش را با پردیس کارآفرینی دانشگاه ابن سینای گرجستان و همچنین مجمع بین المللی مهندسین ایران اعلام کرد.


دکتر بقایی را می توان جراح شرکتهای بیمار دانست . بقایی به خبرنگار ما گفت : من مشاور تحقیق و توسعه هستم . تکنسین توسعه هستم ، از اساتیدم آموخته ام ، و معمولا شرکتهایی و موسساتی را انتخاب می کنم که کسی به آنها توجه نمی کند.


هدف ما این است که توانمندی تیم خود را به ایشان نمایش دهم ولی خوب برخی اساتید وقتی موتورشان روشن می شود به سرعت در مسیر پیشرفت حرکت می کنند و برای ما فقط دود و دمش می ماند.


بقایی در ادامه افزود : من مخلص تمامی اساتید و ورزشکاران ایران خصوصا گیلان هستم . در این مسئولیت بدون هیچ ارتباطی و رابطی در خدمتم.


معرفی توانمندیهای گیلان در جامعه جهانی و معرفی استعدادها و قهرمانان ورزشی ایران عزیز اولویت کارهای ماست.


لازم به ذکر است : کارمند صداوسیما - عضو باشگاه مشاورین زیست بوم کسب وکار اتاق – عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران و خبرنگاران ایران است ، مدیریت روابط‌عمومی و تبلیغات و مشاوره مدیران شرکتهای کوچک و بزرگ در سوابق بقایی دیده می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
رقابتی
| 1402/3/29 - 21:15 |     0     0     |
رئیس انجمن تخصصی کودک و رسانه انتصاب مدیر اجرایی سازمان جهانی مدیران آینده در ایران، پس از انتصاب دکتر حجت بقایی به عنوان مدیراجرایی سازمان جهانی مدیران آینده در ایران، با ارسال پیامی این انتصاب را به دکتر بقایی تبریک گفت.

http://koodak.tv/9204/


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد