درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50559صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 17 آبان 1401 - 04:08
چرا نوشتن کتاب برای هر کارآفرینی ضروری است
در این رابطه اگرچه در ظاهر عجیب به نظر می رسد، با این حال نوشتن کتاب یکی از این موارد محسوب می شود. درواقع با نگاهی به تمامی کارآفرینان موفق جهان، متوجه این امر خواهید شد که آنها حداقل یک کتاب را منتشر کرده اند و این امر خود دلیل دیگری برای اهمیت این اقدام محسوب می شود که در ادامه دلایل اهمیت پرداختن به این موضوع، بررسی خواهد شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یکی از دغدغه های همیشگی مدیران و کارآفرین ها این است که چگونه می توانند به سطوح بالاتری دست پیدا کرده و در نهایت کارنامه درخشان تری را داشته باشند. در این زمینه اگرچه همواره از اصول مدیریت صحبت می شود. با این حال اقدامات دیگری نیز وجود دارد که می تواند به خوبی وضعیت شما را به سمتی بهتر سوق دهد.

 

در این رابطه اگرچه در ظاهر عجیب به نظر می رسد، با این حال نوشتن  کتاب یکی از این موارد محسوب می شود. درواقع با نگاهی به تمامی کارآفرینان موفق جهان، متوجه این امر خواهید شد که آنها حداقل یک کتاب را منتشر کرده اند و این امر خود دلیل دیگری برای اهمیت این اقدام محسوب می شود که در ادامه دلایل اهمیت پرداختن به این موضوع، بررسی خواهد شد.
 

1-به عنوان مرجعی در کسب و کار خود معرفی خواهید شد

نوشتن کتاب اقدامی است که اعتبار شما و در نهایت برندی که در آن فعالیت دارید را با افزایش چشمگیر مواجه می سازد. در کنار این موضوع، نکته دیگری که باید به آن توجه نمایید این است که نوشتن کتاب، از جمله اقدامات تولید محتوا محسوب می شود که باعث خواهد شد تا مخاطبانی را به دست آورده و این امر به رشد برند شخصی و حتی برند کسب و کارتان، کمک شایانی را خواهد کرد. در این زمینه شما می توانید در ابتدا با اقداماتی نظیر تولید پادکست و یا و یا مقاله نویسی کار خود را شروع کنید و پس از آن کتابی را منتشر نمایید. این امر باعث می شود تا شانس دیده شدن کتاب شما نیز بیشتر شود.

 

در این زمینه پس از انتظار کتاب خود، شاهد این امر خواهید بود که بسیاری از رسانه ها، با شما تماس خواهند گرفت تا مصاحبه و گفت و گویی را داشته باشند و به عنوان یک کارشناس در حوزه کاری خود معرفی خواهید شد. درواقع امروزه یکی از انتقادات جدی نسبت به بسیاری از مدیران این است که در زمینه معرفی خود، فعالیت کمی را انجام می دهند. در نهایت چنین اقدامی باعث خواهد شد تا افراد بهتر با اقدامات شما و داستان برندی که ایجاد کرده اید و یا مدیریت آن را برعهده دارید، آشنا شوند. در این زمینه شما حتی می توانید زندگینامه خود را در قالب یک کتاب درآورید.

2-به یک منبع درآمد دیگر دست پیدا خواهید کرد

اگر تصور می کنید که نویسندگی شغلی پردرآمد محسوب نمی شود، بدون شک سخت دراشتباه خواهید بود. در این زمینه فراموش نکنید که تا حتی پس از مرگ شما، کتاب منتشرشده شانس فروش دارد و این امر به معنای یک جریان درآمدی مداوم است. در این زمینه اگر بتوانید مخاطبان زیادی را به دست آورید، درآمدی را حتی در همان سال اول خواهید داشت که فراتر از حد تصور است. در نهایت کتاب شما زمینه ای خواهد شد که به انواع سمینارها دعوت شوید و تمامی این اقدامات، می تواند برای شما درآمدهای دیگری را هم داشته باشد.

3-کتاب یک ابزار بازاریابی چند منظوره محسوب می شود

یکی از نیازهای هر کسب و کاری این است که به مشتریان و یا جامعه هدف خود، هدیه ای را بدهد که در این زمینه چه چیزی بهتر از کتابی که خودتان منتشر کرده اید؟ این اقدام می تواند باعث شود تا افراد به خوبی برند و دغدغه های شما را درک کرده و در مسیری قرار بگیرند که مدنظر شما است و در نهایت آنها را به مشتری تبدیل کنید. درواقع از کتاب می‎توان تحت عنوان روش های مختلفی برای تبلیغات، استفاده کرد. درواقع کتاب شما می تواند قوی ترین کارت ویزیت باشد.

4-سئو سایت با رشدی بی نظیری همراه خواهد شد

با توجه به این امر که شما می توانید کتاب خود را در سایت های مطرحی نظیر آمازون قرار دهید، این امر باعث می شود تا در نهایت سئو سایت نیز رشد پیدا کند. درواقع براساس الگوریتم های تمامی موتورهای جست و جو، حضور در سایت های معتبر، بسیار مهم بوده و این امر بدون شک برای کسب و کار شما نیز اعتبار زیادی را به همراه خواهد داشت. در این زمینه اگر نسخه صوتی و الکترونیکی از کتاب خود تهیه کنید، بالاترین حد نتایج را نیز به دست خواهید آورد. همچنین می توانید بخش هایی از کتاب را به صورت مقاله درآورید که خود به معنای محتواسازی برای سایت کسب و کارتان است.

5-به یک میراث دست پیدا خواهید کرد

یکی از تلخ ترین اتفاقات برای کارآفرینان و مدیران این است که پس از بازنشستگی، سریعا فراموش می شوند. این امر می تواند زمینه از دست رفتن تلاش های شما برای ایجاد فرهنگ سازمانی مدنظر نیز باشد. با این حال چاپ کتاب می تواند راهنمای عمل مدیران جدیدتر محسوب شود و کارمندان را با اقدامات شما و طرز فکری که داشته اید، آشنا سازد. در این رابطه فراموش نکنید که شما می توانید کتاب خود را هر چند سال به‎روز کرده و اتفاقات جدید را به آن اضافه کنید.

در آخر این نکته را به خاطر داشته باشید که شاید کتاب شما به اندازه نویسندگان مطرح حوزه مدیریت و اقتصاد، پرفروش نشود با این حال نتایج مثبت هرچند کوچک خود را به همراه خواهد داشت و این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که اولین اقدام هر فردی، ممکن است یک شاهکار نباشد. با این حال شما می توانید در کتاب های بعدی خود، عملکرد به مراتب بهتری را داشته باشید. در این زمینه مطالعه کتاب های پرفروش مدیران و کارآفرینان دیگر، به شما ایده های بسیار خوبی را خواهد داد و شما را به فردی آماده تر برای نویسندگی، تبدیل می کند.

 

نویسنده: تام فریلینگ

مترجم: امیر آل علی
منبع: entrepreneur
forsatnet

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد