درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50576صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 19 مهر 1401 - 15:14
5 کتاب آموزشی کسب و کار و کارآفرینی
یکی از فواید خواندن کتاب با موضوع کسب و کار این است که باعث می شود جلوی اشتباهات تکراری گرفته شود و در نتیجه کسب و کارهای کمتری با شکست مواجه شوند. تعداد بهترین کتابهای آموزش کسب و کار بسیار زیاد است بنابراین باید از بین آنها به خوبی انتخاب کرد؛ کتاب مناسبی باید انتخاب شود که آموزنده و راه گشا باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هر سال، صدها کتاب کسب و کار عالی منتشر می شود که البته خواندن همه آنها ممکن نیست. اما بهترین کتاب های آموزش کسب و کار قادرند مدت ها پس از تاریخ انتشار، خوانندگان زیادی را به خود جلب کنند.

 

یکی از فواید خواندن کتاب با موضوع کسب و کار این است که باعث می شود جلوی اشتباهات تکراری گرفته شود و در نتیجه کسب و کارهای کمتری با شکست مواجه شوند. تعداد بهترین کتابهای آموزش کسب و کار بسیار زیاد است بنابراین باید از بین آنها به خوبی انتخاب کرد؛ کتاب مناسبی باید انتخاب شود که آموزنده و راه گشا باشد.

اما بهترین کتاب های آموزش کسب و کار کدام ها هستند؟ چه کتاب مناسبی را می توان برای مطالعه انتخاب کرد. موضوعی که در ادامه به آن پرداخته ایم، معرفی بهترین کتاب های آموزش کسب و کار است. همراه ما باشید.

انگیزه
• اثر: Daniel Pink

این کتاب توسط Daniel Pink تحت عنوان Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us منتشر شده که راهکارهایی نو برای خلق دنیایی نو ارائه کرده است. Pink معتقد است که آنچه به ما انگیزه می دهد، نیاز ما به هدایت زندگی خود، یادگیری چیزهای جدید و انجام بهتر امور است. در این کتاب، سه عنصر انگیزه ی واقعی تحت عنوان های استقلال، تسلط و هدف یاد می شوند و راهکارهای هوشمندانه و شگفت آوری برای به کارگیری این سه عنصر در عمل ارائه می شود.

راهنمای اصلی کسب و کار
• اثر: کوین هرینگتون

این کتاب فقط یک کتاب دیگر درباره موفقیت در کارآفرینی نیست و چیزی بیش از آن است. اگر می خواهید یاد بگیرید «کوین هرینگتون» چگونه بیش از بیست کسب و کار راه اندازی کرد که هر کدام بیش از صد میلیون دلار فروش داشتند، این کتاب برای شما مناسب است.

اگر دنبال راه ساده ای برای رسیدگی به کسب و کارتان با ذهنیت و گام های عملیاتی خاصی هستید که باعث موفقیت شما در کارآفرینی شود، این کتاب برای شما است.

راهنمای کارآفرینان
• اثر: Steve Blank و Bob Dorf

کتاب راهنمای کارآفرینان، اطلاعاتی ارزشمند درباره چگونگی کسب، حفظ و افزایش مشتری ارائه می دهد و قدم به قدم و با جزئیات کامل به کارآفرینان یاد می دهد که چگونه فرآیند کشف مشتری را در عمل پیاده کنند. خواندن این کتاب برای همه موسسان کسب وکارهای نوپا، سرمایه گذاران، کارآفرینان و مربیان مفید است.

سرسختی در زمینه پول آفرینی
• اثر: Tony Robbins

Robbins در کتاب خود یک روند گام به گام برای تبدیل امور مالی و دستیابی سریع به اهداف پولی ارائه می دهد. اگر برای سرمایه گذاری در کسب وکار خود صرفه جویی کرده اید، این کتاب را بخوانید.

خواندن این کتاب برای هر کارآفرین مشتاقی که به دنبال یادگیری بیشتر در مورد مدیریت جنبه های مالی زندگی خود (هم شخصی و هم حرفه ای) است یا حتی یک فرد کارآزموده که آرزوی ادامه افزایش مهارت هایش را در ذهن می پروراند، می تواند مفید باشد.

جادوی بزرگ
• اثر: Elizabeth Gilbert

نویسنده Gilbert در کتاب خود نگرش ها، رویکردها و عادت های لازم برای مقابله با ترس و رسیدن به آنچه هر کارآفرین دوست دارد را به اشتراک می گذارد تا کارآفرین بتواند یک زندگی خلاقانه داشته باشد. یک کارآفرین به کمک این کتاب می تواند راه حل چالش های موجود در کسب وکار خود را شناسا یی کند و اهداف بلندمدت خود را به واقعیت تبدیل کند.
 

منبع : techrato
forsatnet

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد