درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 08:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50746صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 9 آبان 1401 - 13:39
برندینگ و روابط‌عمومی
ترجمه: علیرضا شواخی زواره.کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات - ما از طریق منابع قابل اعتماد با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم. ما از روش های بدون پرداخت یا به دست آمده استفاده می کنیم. ما اذعان داریم که بین روابط‌عمومی و تبلیغات تفاوت وجود دارد. تبلیغات رسانه های پولی است، روابط‌عمومی رسانه های کسب شده است و ما فقط امور روابط‌عمومی را انجام می دهیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برند ما شهرت ماست. مجموعه ای از برداشت هایی است که کاربران و مشتریان ما درباره محصولات، خدمات و شرکت ما دارند.

بنابراین، نام تجاری ما یک نتیجه است. این نتیجه قول ما برای ارائه مجموعه خاصی از ویژگی ها، مزایا، خدمات و تجربیات به طور مداوم به کاربران و مشتریان است. این نتیجه این است که چگونه بر مردم تأثیر می گذاریم؟ این شامل پیام رسانی، کیفیت محصول، نحوه رفتار کارکنان ما، فرهنگ ما... همه چیز است.

بنابراین، تمام تصمیمات برندسازی بر روی کاربر متمرکز است.


نام تجاری ما باید به وضوح در ذهن مشتریان هدف قرار گیرد. موقعیت یابی برند در سه سطح انجام می شود. در مورد ویژگی های محصول، مزایا و باورها و ارزش ها.

روابط‌عمومی (PR)
 

روابط‌عمومی پیام‌های مهم و مرتبط را تولید می‌کنند و آن پیام‌ها را همراه با داستان‌هایی برای اطلاع عموم مردم منتشر می‌کنند.

ما از طریق منابع قابل اعتماد با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم. ما از روش های بدون پرداخت یا به دست آمده استفاده می کنیم. ما اذعان داریم که بین روابط‌عمومی و تبلیغات تفاوت وجود دارد. تبلیغات رسانه های پولی است،
روابط‌عمومی رسانه های کسب شده است و ما فقط امور روابط‌عمومی را انجام می دهیم.

مدیریت روابط‌عمومی
ما از مدیریت روابط‌عمومی برای محافظت، افزایش و ایجاد شهرت و خوشنامی از طریق رسانه ها بهره می بریم.


ابزارهای ما عبارتند از:
- ایجاد و اجرای رویدادهای ویژه ای که برای ارتباط عمومی و روابط رسانه ای طراحی شده است.
- نوشتن و توزیع بیانیه های مطبوعاتی.
- شبح نویسی
- انجام تحقیق
- گسترش تماس های تجاری از طریق شبکه های شخصی یا حضور و حمایت مالی در رویدادها
- نوشتن و وبلاگ نویسی برای وب (سایت های داخلی یا خارجی).
- تدوین راهبردهای روابط‌عمومی بحران
- تبلیغات رسانه های اجتماعی و پاسخ به نظرهای منفی آنلاین و ...

مراقبت از شرکا و مشتری
زمان و هنجارها به سرعت در حال تغییر هستند. تکنولوژی تغییر می کند، اولویت ها تغییر می کنند و افراد تغییر می کنند. بنابراین سازگاری با این تغییرات و درک اینکه چگونه بر افراد تأثیر می‌گذارد برای متخصصان بینش حیاتی است که در راس آن‌ها قرار بگیرند.

 

رهبران فکری می توانند با دستیابی و حفظ درک عمیق از اینکه مشتریان‌شان چه کسانی هستند، چه رفتارهایی دارند و در نهایت، انگیزه های‌شان چیست و سپس این درک عمیق را دریافت کرده و آنها را با اهداف و قابلیت های ما هماهنگ کرده، به کسب و کارها، ارزش ارائه می کنند.

- در رأس ذهنیت مصرف کننده باشید
- اولویت ها را سازماندهی کنید
- تیم های رهبری را با تغییرات تطبیق دهید
- روش های جدید را بپذیرید
- یک ساختار استعداد متنوع را تضمین کنید
- از همدلی اطمینان حاصل کنید
- چالش فوریت را مدیریت کنید

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد