درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5121صفحه نخست » گزارشچهارشنبه، 20 شهریور 1392 - 00:12
روابط عمومی و سئو
نویسنده: مک کنزی - سایت هایی که ارزش کمی را به کاربران ارائه می دهند یا حاوی محتوای کپی شده از سایت ها هستند از رتبه شان کاسته می شود
  

 

روابط عمومی و سئو: زوجی ساخته سپهر سایبر

شارا، مترجم: عادل میرشاهی " کارشناس روابط عمومی و سئو پی آر- در این اواخر، متخصصین سئو به منافع کار با متخصصین روابط عمومی اشاره کرده اند. به طور ویژه «کن مکگافین» از سایت «تماشای موتور جستجو» به «ده دلیل برای حضور روابط عمومی در رادار شما در سال 2013» پرداخته است. همانطور که «کن» بیان کرد، آخرین روزآمدهای پنگوئن و پاندای گوگل تاکید زیادی بر کیفیت هایی برای وبسایت نظیر محتوای یکتا و لینک های دریافتی قدرتمند دارد و به همان اندازه تاکتیک های روابط عمومی باعث رونق عالی کسب و کار در فضای وب می شوند.


من می توانم با ناله های متخصصان سئو که از سراسر جهان به گوش می رسد، همدلی کنم. چرا گوگل این کار را با ما کرد؟ پاسخ ساده است: موتورهای جستجو می خواهند بهترین تجربه ممکن را به کاربرانشان در این دوره بدهند. بنابراین سایت هایی که ارزش کمی را به کاربران ارائه می دهند یا حاوی محتوای کپی شده از وبسایت های دیگر هستند از رتبه شان به شدت کاسته می شود ( ما اینها را به چشم خود دیده ایم.) در مقابل، وبسایت های با کیفیت که محتوای واقعی ارائه می دهند که هم کاربر پسند هستند و هم مورد توجه موتور جستجو قرار گرفته و به شدت رتبه می گیرند.


• قدرت زوج روابط عمومی و سئو (SEO)
از آنجا که بسیاری از متخصصین سئو به سختی فکر می کنند که چگونه می توان بر آخرین تغییرات گوگل فایق آمد، آسان ترین و مفید ترین گزینه برای هر کسی این است که کیفیت محتوایش را افزایش دهد، هم برای بازدید کنندگان و هم برای موتورهای جستجو... از این روست که باید با روابط عمومی ها همکاری کنید. بسیاری از شما ممکن است فکر کنید که چگونه می توان از روابط عمومی منتفع شد؟ یا ممکن است در مجموع درکی منفی از روابط عمومی داشته باشید. برای مثال، کارگزاران روابط عمومی همه دروغ گو و اسپین داکترند. به هر حال با پیش زمینه ای در روابط عمومی، من می خواهم تا ترس شما را بریزم. کارگزاران روابط عمومی درواقع افرادی هستند که مهارت های داستان سرایی و تولید محتوا را به خوبی آموخته اند. اولویت عملکرد آنها ساخت روابط مشترک المنافع می باشد.
متخصصین سئو در سوی دیگر، پیشینه قوی از کد نویسی، جستجوی کلمات کلیدی و ساخت لینک دارند. بیشتر تلاش های آنها در پشت صحنه انجام می شود و آنها را قادر می سازد که بدانند چگونه مواد را به خوبی بدون تعامل زیاد با نویسنده های آگهی های تجاری و تبلیغات در سایت قرار دهند. اما سئو و روابط عمومی با همدیگر جفت کاملا قدرتمندی می شوند.


• فراخوان عمل
روزآمدهای پاندا و پنگوئن همگان را برای تولید محتوای یکتایی که لینک هایی از سایت های معتبر دریافت کرده باشند، فرا می خواند. بنابراین به کیفیت محتوایی که می تواند نظر خوانندگان جدید را جلب کند نیاز مبرمی دارید. همچنین به یادداشت های موثق و متعامل در شبکه های اجتماعی نیاز دارید. بعلاوه گزارش های خبری می تواند توجه وبسایت های معتبر را از طریق رسانه بلاگر و روابط رسانه ای جلب کند. متخصصان سئو بایستی همچنین بیاموزند که چگونه بیشتر از لینک، رابطه بسازند. با الحاق مهارت های روابط عمومی و سئو، می توانیم تعامل آفرینی کرده، کلمات کلیدی مناسب محتوای وب و لینک های دریافتی قوی و نهایتا وبسایت های باکیفیت ایجاد کنیم.


منبع: http://blog.mountainmedia.com/2013/seo/pr-seo-a-match-made-in-cyber-heaven
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد