درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 12:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51317صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 4 بهمن 1401 - 08:31
رونمایی و معرفی کتاب فرانگری روابط‌عمومی ها در مدیریت بحران
هرچند دنیای پر سرعت ارتباطات و خبر با خود مشکلاتی را هم به همراه خود به دنیای مجازی آورده است و لیکن در این نوشتار سعی شده است تا ضرورت‌ها را در جهت مدیریت درست بحران با رویکرد توسعه و تحقق اهداف سازمان، کاهش هزینه‌ها، ارتقای بهره‌وری و رضایتمندی کارکنان و مشتریان با بهرمندی از فرانگری روابط‌عمومی مطرح کنیم تا از اندوخته‌های کنونی برای هدایت سازمان به سمت تعالی و تقویت این نگرش فکری استفاده نماییم تا در دنیای حقیقی و مجازی بتوانیم ناخدای خوبی در دریا کبیر رسانه و خبر باشیم و از شایعات و اخبار کذب و بی محتوا و بحران‌های موجود عبور کرده و به سلامت به ساحل آرام برسیم.
  


کتاب فرانگری روابط‌عمومی ها در مدیریت بحران
سال تألیف: دی ماه ۱۴۰۱
نویسنده و گردآورنده: رحیم محمدی بالادزایی مدرس سواد رسانه‌ای و روابط‌عمومی، دانشجوی دکتری مدیریت رفتار سازمانی


پس از سالیان اهتمام در امر خدمت‌گذاری و حضور در عرصه
روابط‌عمومی صنعت نفت بویژه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران باید بگویم که امروز روابط‌عمومی با حضور ابزارهای نوین و هجمه‌های موجود قطعا به عنوان یکی از مهمترین واحد و یا نهاد در سازمان تلقی می‌گردد که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت.


فرانگری روابط‌عمومی‌ها یا نگاه فراتر به آینده در مقوله ارتباطات و رسانه با توجه به پیشرفت کنونی تکنولوژی و ابزار های ارتباطی در عرصه تولید و توزیع خبر در راستای منویات و مأموریت های سازمانی در چند دهه اخیر به این قدرتی که اکنون بدان توجه دارند و بکارگرفته اند نبوده و یا احساس نشده و یا ضرورتی نداشته است و یا بهتر است بگوییم با توجه به ماهیت کاری در سازمان و یا شرکت متقاضی نداشته است و لیکن امروزه می بینیم که متقاضیان تولید و ارائه خدمات عمومی به مشتریان در یک شرکت تولیدی و یا ارائه خدمات در بخش سرمایه انسانی در یک سازمان پا فراتر گذاشته و در برخی مواقع جلوتر از مسئولین ذیربط در جهت کسب اطلاعات ورود داشته و اخبار مورد نظر را دریافت می نمایند که این قدرت آگاهی ضرورت کار در امر فراگیری تکنولوژی و ابزار های ارتباطی و رسانه ای را برای اهالی عرصه اطلاع رسانی دو چندان کرده است تا بتواند هم منویات سازمان و یا شرکت مربوطه را دنبال نماید و هم از دنیای پر سرعت تکنولوژی و ارتباطات عقب نبوده و بتواند خود را به‌روز کند.

 

هرچند دنیای پر سرعت ارتباطات و خبر با خود مشکلاتی را هم به همراه خود به دنیای مجازی آورده است و لیکن در این نوشتار سعی شده است تا ضرورت‌ها را در جهت مدیریت درست بحران با رویکرد توسعه و تحقق اهداف سازمان، کاهش هزینه‌ها، ارتقای بهره‌وری و رضایتمندی کارکنان و مشتریان با بهرمندی از فرانگری روابط‌عمومی مطرح کنیم تا از اندوخته‌های کنونی برای هدایت سازمان به سمت تعالی و تقویت این نگرش فکری استفاده نماییم تا در دنیای حقیقی و مجازی بتوانیم ناخدای خوبی در دریا کبیر رسانه و خبر باشیم و از شایعات و اخبار کذب و بی محتوا و بحران‌های موجود عبور کرده و به سلامت به ساحل آرام برسیم.


امیدوارم به حول قوه الهی این نوشتار به یادگار در نزد مدیران، علاقمندان، نخبگان و دانشجویان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی بماند تا شاید توانسته باشم با این اقدام و حضور در این عرصه به اندازه ذره ای هم شده همراه عزیزان در رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور و نظام مقدس ایفای نقش نمایم. انشاءالله

 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد