درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 01:19   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51658صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 11:26
مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
شرکت‌هایی که می‌‌‌خواهند در دنیای مدرن امروز که فناوری هر روز در حال تغییر و پیشرفت است، موفق شوند، باید بعد از پاسخ به سوال « تحول دیجیتال چیست؟» اهمیت آن را برای خود مشخص کنند. آنها باید فرآیندهای خود را انطباق و تغییر دهند، تا بتوانند برای آینده باشند. سازمان‌ها باید یاد بگیرند وضع موجود را به چالش بکشند، آزمایش کنند و خارج از چارچوب فکر کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || فرآیند تحول دیجیتال به‌‌‌کارگیری قابلیت‌‌‌های فناوری دیجیتال برای بهبود رویه‌‌‌های عملیاتی است. سازمان‌ها با مرور فرآیندهای موجود و به‌‌‌روزرسانی و تلفیق آنها با فناوری دیجیتال، بهترین فرصت پایدار ماندن را در دنیای تغییرات سریع فناوری و نوآوری برای خود فراهم می‌کنند.

 

شرکت‌هایی که می‌‌‌خواهند در دنیای مدرن امروز که فناوری هر روز در حال تغییر و پیشرفت است، موفق شوند، باید بعد از پاسخ به سوال « تحول دیجیتال چیست؟» اهمیت آن را برای خود مشخص کنند. آنها باید فرآیندهای خود را انطباق و تغییر دهند، تا بتوانند برای آینده باشند. سازمان‌ها باید یاد بگیرند وضع موجود را به چالش بکشند، آزمایش کنند و خارج از چارچوب فکر کنند.


مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟

افزایش رضایت مشتری: از یک طرف، مشتریان خدمات شخصی‌‌‌سازی‌‌‌شده‌‌‌ای می‌‌‌خواهند که نیازهای فردی آنها را برآورده کند. از سوی دیگر، می‌‌‌خواهند همه چیز به طور خودکار اتفاق بیفتد و نمی‌‌‌خواهند برای انجام کارهایی مانند دسترسی، به‌‌‌‍‌‌‌روزرسانی، یا غیرفعال و فعال کردن مجدد نرم‌‌‌افزارها با انسان سر و کار داشته باشند. یکی از واضح‌‌‌ترین مزیت‌‌‌های دیجیتالی‌‌‌سازی در تجارت این است که می‌توانید ابزارها و استراتژی‌‌‌های دیجیتال قوی را پیاده‌سازی کنید مانند اصلاح مجوز در هر مکان یا هر صنعت و فرآیندهای خودکار. این فرآیندهای دیجیتالی به طور مستقیم منجر به افزایش رضایت مشتری می‌شود.

بینش‌‌‌های مبتنی‌بر داده: یکی از مهم‌ترین مزایای تحول دیجیتال این است که کسب و کار شما قادر به جمع‌‌‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌‌‌هایی است که می‌توانید آنها را به راهکارهای عملی و درآمدزا تبدیل کنید. در گذشته، داده‌‌‌های شما در چند پلتفرم مجزا پراکنده بود، یا حتی ممکن بود اصلا داده‌‌‌ها را جمع‌‌‌آوری و استفاده نکرده باشید.

دگرگونی‌‌‌های دیجیتال جمع‌‌‌آوری داده‌‌‌های قوی، ذخیره‌‌‌سازی متمرکز داده‌‌‌ها و ایجاد ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تبدیل داده‌‌‌ها به اطلاعاتی را که تصمیم‌گیری آگاهانه شرکتی را ارتقا می‌‌‌بخشد ممکن می‌‌‌سازد.

افزایش درآمد از نرم‌‌‌افزار: در سال ۲۰۱۵، ناتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در کنفرانس سالانه همگرایی مایکروسافت به رهبران تجاری و صنعتی حاضر نگاه کرد و گفت: «هر شرکت یک شرکت نرم‌افزاری است. در گذشته، نرم‌‌‌افزارمحوری به سختی قابل درک بود. امروزه همه رهبران کسب وکار می‌‌‌دانند که باید از رویکرد محصول‌‌‌محور به رویکرد نرم‌‌‌افزارمحور تغییر جهت دهند و کسب درآمد نرم‌‌‌افزاری بهترین بازگشت سرمایه را به کسب و کارها می‌دهد. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها در سکوی پرتاب متوقف شده‌‌‌اند، زیرا نمی‌‌‌دانند چگونه موتورهای کسب درآمد نرم‌‌‌افزاری را روشن کنند. دگرگونی دیجیتال امکان کسب درآمد از نرم‌افزار را فراهم می‌کند. از یک راه‌حل مدیریت نرم‌‌‌افزار مانند Sentinel برای ایجاد یک چارچوب دیجیتال برای تغییر نرم‌‌‌افزار شرکت خود استفاده کنید. چارچوب دیجیتال به شما کمک می‌کند جریان‌‌‌های درآمدی جدید را پیدا کنید، مجوزهای نرم‌‌‌افزاری ایجاد کنید، از مجوزهای خود محافظت کنید، با مشتریان خود تعامل داشته باشید و به داده‌‌‌های حیاتی کسب و کار دسترسی پیدا کنید.

فعال‌سازی تجربه کاربری با کیفیت بالا: شرکت‌های موفق می‌‌‌دانند که فقط محصولات را ارائه نمی‌‌‌کنند، بلکه تجربیاتی نیز ارائه می‌دهند. دگرگونی دیجیتال تجربه‌‌‌های زیبا و بدون دردسری را ممکن می‌‌‌سازد که وابسته به خودکارسازی، هوش مصنوعی و ابزارهای خودخدمت‌‌‌رسان است. با ارائه تجربه کاربری بدون اصطکاک به مشتریان ثابت کنید که بر تحول دیجیتال تسلط داشته‌‌‌اید.

تشویق همکاری و بهبود ارتباطات: برای هدایت نوآوری و خروجی، باید یک پلتفرم دیجیتال داشته باشید که ارتباطات و همکاری را در تمام بخش‌‌‌های داخلی ارتقا دهد. دگرگونی دیجیتال کندی در ارتباطات از راه دور و تبادل اطلاعات، از دست رفتن اطلاعات و به اشتراک‌‌‌گذاری ایده‌‌‌های ناکارآمد را حذف می‌کند. هنگامی که ارتباطات داخلی کسب و کار خود را دیجیتالی می‌‌‌کنید، بهره‌‌‌وری، مسوولیت‌‌‌پذیری و خلاقیت را افزایش می‌‌‌دهید و مزیت لازم برای پیشی گرفتن از رقبا را به دست خواهید آورد.

ارتقای چابکی: براساس یک نظرسنجی مک‌‌‌کینزی در سال ۲۰۱۷، تنها ۸‌درصد از پاسخ‌‌‌دهندگان معتقد بودند اگر صنعت آنها به دیجیتالی شدن با روند و سرعت فعلی خود ادامه دهد، مدل کسب و کار فعلی آنها از نظر اقتصادی مقرون‌‌‌به‌‌‌صرفه خواهد بود.

این به آن معناست که ۹۲‌درصد از کسب و کارها این واقعیت را می‌‌‌دانند که توانایی تغییر و انعطاف‌‌‌پذیری کلید زنده ماندن در دوره تحول دیجیتال است. محصولات در حال تغییر هستند، جریان‌‌‌های درآمد قابل‌‌‌اعتماد قبلی در حال خشک شدن هستند و تقاضاهای مشتریان کاملا متفاوت از چند سال قبل است. با قدرت ناشی از یک محیط کسب و کار دیجیتال، شرکت شما قادر خواهد بود چالش‌‌‌ها را پیش‌بینی کند و راه‌‌‌حل‌‌‌هایی پیشگیرانه ارائه دهد تا بتوانید برای سال‌های آینده کسب و کار را حفظ کنید.

محدود کردن خطای انسانی: مزیت غیرقابل انکار دیجیتالی شدن این است که فرآیندهای دیجیتال با حذف زمان‌بر ورود دستی داده‌‌‌ها و ناکارآمدی‌‌‌های انسانی، خطاها را متوقف می‌کنند. فرآیندهای دیجیتال ذاتا روان‌‌‌تر و کم‌‌‌خطرتر از هر فرآیندی است که شامل انسان‌‌‌های مستعد خطا می‌شود.

افزایش تعالی سازمانی: یک عامل مهم در یک تحول دیجیتال موفق، جذب گسترده سازمان است. شما باید یک فرهنگ سازمانی ایجاد کنید که در آن برای همه روشن باشد که نهایتا مزایای دیجیتال شدن را خواهند دید. برای جذب کارکنان، روی آموزش دیجیتالی کارمندان خود سرمایه‌گذاری کنید، در وبینارها و کنفرانس‌‌‌ها شرکت کنید و کارمندان خود را به دوره‌‌‌هایی بفرستید که مجموعه مهارت‌‌‌های آنها را به‌روز می‌کند. کارکنان خوب بزرگ‌ترین دارایی شما هستند، بنابراین سرمایه‌گذاری در رشد آنها را دست کم نگیرید.

امکان رشد دیجیتال در آینده: تحول دیجیتال اقدام اولیه‌‌‌ای است که زمینه را برای پیشرفت‌‌‌های آتی فراهم می‌کند. بدون سرمایه‌گذاری در تحول دیجیتال، شرکت شما به سرعت منسوخ می‌شود. در چند سال گذشته، شاهد ورشکستگی غول‌‌‌های صنعتی مانند Blockbuster، Toys R› Us و Kodak بوده‌‌‌ایم. چرا؟ زیرا آنها در تحول دیجیتال شکست خوردند. تحول دیجیتال اختیاری نیست، لازمه یک تجارت پر‌رونق است. برای زنده ماندن از سونامی دیجیتالی که جهان را در برگرفته است، باید گام‌‌‌هایی برای تحول بردارید.
 

مترجم: ترانه مینایی

منبع: Thales

 donya-e-eqtesad

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد