درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 18:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51994صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 11:51
گزارش‌گری بومی
یکی از راه‌های این کار، «گزارش‌گری بومی» است که به کاربران اجازه می‌دهد از قابلیت‌های داخلی تیک‌تاک که مختص این اپلیکیشن طراحی شده‌اند، برای تهیه محتوا استفاده کنند. رسیدن به کاربران در جایی که قرار دارند به خبرنگاران کمک می‌کند جوانان را که معمولاً از تیک‌تاک استفاده می‌کنند، به اخبار علاقمند بسازند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || خبرنگاران برای افزایش تعامل با ویدیوهای خبری در تیک‌تاک، باید فُرمت‌های کاری خود را برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر به‌روزرسانی کنند.

یکی از راه‌های این کار، «گزارش‌گری بومی» است که به کاربران اجازه می‌دهد از قابلیت‌های داخلی تیک‌تاک که مختص این اپلیکیشن طراحی شده‌اند، برای تهیه محتوا استفاده کنند.

رسیدن به کاربران در جایی که قرار دارند به خبرنگاران کمک می‌کند جوانان را که معمولاً از تیک‌تاک استفاده می‌کنند، به اخبار علاقمند بسازند.

گزارش‌گری بومی می‌تواند شامل استفاده از قابلیت‌های مخصوص تیک‌تاک، گنجاندن صوت یا موسیقی پرطرفدار و تغییر مداوم سبک گزارش‌گری باشد. برای مثال هر زمانی که در ایالات متحده یک واقعه تیراندازی گروهی رخ می‌دهد، روزنامه واشنگتن پست ویدیوهای خود را duet می‌کند؛ یعنی یک ویدیو را در کنار یک یا چند ویدیوی از قبل منتشر شده نشان می‌دهد. در این روش خلاقانه گزارش‌گری، آمار تیراندازی‌های قبلی به طور مؤثر نشان داده می‌شود که می‌تواند نسبت به یک ویدیوی منفرد درباره یک واقعه، بسیار موثرتر باشد.

یک قابلیت خاص دیگر تیک‌تاک، گزینه stitch یا ادغام است که اجازه می‌دهد یک ویدیو برای سه تا پنج ثانیه پخش شود و سپس یک کاربر دیگر بتواند در پاسخ به ویدیوی اصلی، یک ویدیوی دیگر بسازد. خبرنگاران می‌توانند از این گزینه مفید برای مقابله با اطلاعات نادرست و رازگشایی از آوازه‌ها در ویدیوهای دیگر تیک‌تاک استفاده کنند و یا روی مطالبی که افراد دیگر درباره آنها ویدیو ساخته‌اند بیشتر بحث کنند.

خبرنگاران همچنین می‌توانند از صوت‌ها یا موسیقی پرطرفدار برای پخش گزارش‌های خود استفاده کنند. از آن‌جایی‌ که کاربران می‌توانند با مشخص کردن صوت، در میان ویدیوها جستجو کنند، ساختن ویدیو با آهنگ یا صوت پرطرفدار می‌تواند به مخاطبان بیشتری برسد.

سرانجام، هر کسی که از تیک‌تاک استفاده کرده و یا در آن ویدیو مشاهده کرده، با گزینه sketch یا skit آشنا خواهد بود. این گزینه بیشتر به شکل «POV» یا نقطه نظر نمایش داده می‌شود و در آن، سازنده ویدیو چندین نقش را بازی می‌کند تا یک وضعیت را نشان دهد و گاهی، یک نقش را به بیننده واگذار می‌کند. خبرنگاران می‌توانند از این فُرمت غیرمتعارف برای بحث در مورد یک گزارش مهم به شکلی تعاملی استفاده کنند.

این جنبه‌های بومی گزارش‌گری، بیشتر برای کسانی مهم هستند که هنوز یک پایگاه مخاطب را تشکیل نداده‌اند، زیرا دیده شدن بیشتر را به همراه دارد: حتی اگر شمار دنبال‌کنندگان شما کم باشد، با این روش می‌توانید هزاران و شاید هم میلیون‌ها بازدید داشته باشید.
 

منبع: ijnet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد