درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 18:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52103صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 09:01
خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
استاد دوره آموزشی ویژه خبرنگاران حوزه روابط‌عمومی صنعت گاز کشور در این جلسه که با موضوع مدیریت بحران و به میزبانی شرکت گاز استان هرمزگان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری در بندرعباس به مدت سه روز برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها باید فهرستی از تمامی بحران‌ها در سازمان شناسایی کنند تا قبل از بالقوه شدن بحران، راهکارهای کلیدی برای آن ارائه داده شود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها خط مقدم جبهه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هر سازمان در مدیریت بحران‌ها هستند.
 
 به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر نصرالهی، استاد دوره آموزشی ویژه خبرنگاران حوزه روابط‌عمومی صنعت گاز کشور در این جلسه که با موضوع مدیریت بحران و به میزبانی شرکت گاز استان هرمزگان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری در بندرعباس به مدت سه روز برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها باید فهرستی از تمامی بحران‌ها در سازمان شناسایی کنند تا قبل از بالقوه شدن بحران، راهکارهای کلیدی برای آن ارائه داده شود.
 
 وی ضمن اشاره به جایگاه خطیر و حساس روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی به موقع در شرایط بحرانی، گفت: باید خبرنگاران به مسئله، قبل از ایجاد بحران و شرایط بعد از بحران هم تمرکز داشته، مسائل مهم را پیش‌بینی کرده و در زمان مناسب، سناریوهای خود را ارائه دهند.
 
 نصراللهی ادامه داد: یک خبرنگار متفکر جهت مدیریت بحران، ضمن روایت اول و تغذیه به رسانه‌ها، باید از تمامی رسانه‌ها استفاده کند تا از بحران آشفتگی اطلاعات جلوگیری به عمل آید.
 
 شایان ذکر است، جایگاه و ارتقا سازمانی خطیر و حساس خبرنگاران در دوره‌های قبلی خبرنگاران شرکت ملی گاز ایران نیز مطرح شده بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد