درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 22:21   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52212صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 24 اردیبهشت 1402 - 15:44
ماهنامه «پیام روابط‌عمومی» به مدیرمسئولی محمدرضا پارسیان مجوز فعالیت گرفت
در آستانه 27 اردی بهشت روز روابط‌عمومی، ماهنامه «پیام روابط‌عمومی» به مدیر مسئولی محمد رضا پارسیان در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دریافت کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با درخواست انتشار ماهنامه «پیام روابط‌عمومی» به مدیرمسئولی محمد رضا پارسیان موافقت کرد.

در آستانه 27 اردی بهشت روز روابط‌عمومی، ماهنامه «پیام روابط‌عمومی» به مدیر مسئولی محمد رضا پارسیان در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دریافت کرد.


این ماهنامه به عنوان یک رسانه تخصصی توانمند و نقش آفرین در عرصه روابط‌عمومی که جمعی از متخصصان جوان و فعالان عرصه روابط‌عمومی کشور از اعضای شورای سیاست‌گذاری آن هستند، با هدف رشد دانش روابط‌عمومی و بسترسازی برای توسعه و تعالی روابط‌عمومی کشور با نگاه ویژه به آخرین دستاوردهای حوزه روابط‌عمومی در سطح بین الملل، با گستره سراسری و به صورت ماهنامه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی با شورای سردبیری به زودی منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.


گفتنی است؛ مدیر مسئول این هفته نامه محمدرضا پارسیان دانش آموخته، پژوهشگر و فعال حوزه روابط‌عمومی است. وی ۲2 سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه به عنوان خبرنگار، مدیر اجرایی، مدیر هنری، جانشین سردبیر، سردبیر، مدیرمسئول، مشاور رسانه ای و مدیر ارتباطات و رسانه و نیز ۱6 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی به عنوان پژوهشگر، کارشناس، مشاور و مدیر روابط‌عمومی را دارد.


محمد رضا پارسیان عضو حرفه ای انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران بوده و پیش از این مشاور عالی فراکسیون روابط‌عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور ارتباطات و رسانه در مجلس، مشاور روابط‌عمومی و امور بین الملل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران، قائم مقام نخستین همایش دانشجویی و دانشگاهی روابط‌عمومی و سواد رسانه ای، ریاست انجمن علمی روابط‌عمومی دانشکده خبر، عضو انجمن روزنامه نگاران تهران و نیز مشاور ارتباطات و رسانه تعدادی از شخصیت ها را در کارنامه خود دارد. وی مدیر اسبق روابط‌عمومی مناطق ۲۰ و ۱ و ۲۱ شهرداری تهران بوده و هم اکنون مدیریت ارتباطات و امور بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران را بر عهده دارد.

شارا برای آقای پارسیان آرزوی موفقیت می‌کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد