درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52251صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 - 14:19
سرپرست بانک مسکن: تلاشگران عرصه ارتباطات مسیر توسعه را هموار کنند
روابط عمومی‌ها در دنیای امروز به مدد ارتقای روز افزون فناوری‌های ارتباطی و رشد فکری آحاد بشری، بسیار توسعه یافته و از جمله مجموعه‌های پیشرو در هر سازمانی محسوب می‌شوند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || علی عسکری سرپرست بانک مسکن همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز روابط‌عمومی‌ و ارتباطات در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بر اهمیت نقش و جایگاه و همچنین اثرگذاری فعالیت روابط عمومی‌ها تاکید کرد.
 
 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، علی عسکری سرپرست بانک مسکن طی پیامی روز روابط‌عمومی‌‌ و ارتباطات را به همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌‌ تبریک گفت.
 
 پیام سرپرست بانک مسکن بدین شرح است: روز
روابط‌عمومی‌‌ فرصتی مغتنم برای قدردانی و ارزش‌گذاری بر کار تلاشگران عرصه ارتباطات است که با اقدام و عمل خود مسیر راه را روشن و هموار می‌کنند.
 
 روابط عمومی‌ها در دنیای امروز به مدد ارتقای روز افزون فناوری‌های ارتباطی و رشد فکری آحاد بشری، بسیار توسعه یافته و از جمله مجموعه‌های پیشرو در هر سازمانی محسوب می‌شوند.
 
 امروزه روابط‌ عمومی‌ به عنوان یک علم دارای الگو و روش و معرفت شناسی بوده و بستری برای بیان نظرات و بروز ابتکارات و شکوفایی استعدادهاست و در عملکرد رو به رشد سازمان‌ها بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین فعالیت در این عرصه هرچه پویاتر و مبتکرانه‌تر باشد، بالندگی و شکوفایی بیشتری برای یک سازمان و به ویژه کارکنان به ارمغان خواهد آورد.
 
 بر همین اساس شایسته است که ارتباطات با مردم و دیگر سازمان‌ها گرم و دغدغه‌مند و آکنده از مهر و تجلی صفات حسنه باشد؛ چه اینکه روابط‌عمومی‌‌ نه تنها برای منافع یک سازمان بلکه برای تامین اهداف مورد قبول یک جامعه تلاش می‌کند و دارای یک مسوولیت اجتماعی بزرگ است.
 
 بانک مسکن به عنوان یک بانک مردمی و خوشنام در عرصه خانه‌دار کردن به‌ویژه قشر کمتربرخوردار گام‌های عملیاتی مهمی برداشته و با سرلوحه قرار دادن مسوولیت اجتماعی بزرگ خود همچنان در این عرصه تلاش می‌کند. تامین مالی طرح «مسکن مهر» و متعاقب آن «طرح نهضت ملی مسکن» از جمله اقدامات بانک مسکن در این راستاست. با این اوصاف اطلاع‌رسانی دقیق و روزآمد و آگاهی هر چه بیشتر آحاد مردم از اقدامات و خدمات بانک می‌تواند مسیر را برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و رسیدن به اهداف عالیه بانک و دولت، هموارتر سازد.
 
 اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی مدیران، مسوولان و کارشناسان و همه دست ‌اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌ توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد