درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 10:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52384صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 24 خرداد 1402 - 09:13
روابط‌عمومی‌: از مسئولیت اجتماعی به سمت حاکمیت زیست‌محیطی و اجتماعی (ESG)
کم‌کم شرکت‌ها و برندها به این درک می‌رسند که از نظر مشتریان، کارکنان، جوامع و سرمایه‌گذاران فقط انجام کارهای خیرخواهانه کافی نیست. امروزه شرکت‌ها بیشتر از این فلسفه که «انجام کارهای خیرخواهانه به نفع کسب‌وکارهاست» استقبال می‌کنند.
  

کم‌کم شرکت‌ها و برندها به این درک می‌رسند که از نظر مشتریان، کارکنان، جوامع و سرمایه‌گذاران فقط انجام کارهای خیرخواهانه کافی نیست. امروزه شرکت‌ها بیشتر از این فلسفه که «انجام کارهای خیرخواهانه به نفع کسب‌وکارهاست» استقبال می‌کنند.


چرا این‌طور می‌شود؟ در بیشتر موارد، به این دلیل است که کارهای خیرخواهانه و منافع با هم همسو شده‌اند. به نمونه‌ی آب پاکیزه توجه کنید. همه می‌دانیم آب پاکیزه چقدر اهمیت دارد، اما هیچ‌کس نمی‌خواهد بداند که آیا نسل‌های بعد هم به آب کافی و فراوان دسترسی دارند. اما از دید شرکت جهانی تولیدکننده محصولات مراقبتی مانند شامپو و شوینده به قضیه نگاه کنید. آن‌ها به آب پاکیزه نیاز دارند چرا که می‌خواهند هم خودشان و هم مصرف‌کنندگان وقتی از محصولات‌شان استفاده می‌کنند به آب پاکیزه دسترسی داشته باشند. توجه به مسئله آب پاکیزه برای همه مردم جهان تنها یک کار خیرخواهانه نیست، بلکه در تجارت و کسب‌وکار هم مهم است.


این تغییر دیدگاه بیشتر به دلیل تقاضای ذینفعان است، مردم از سازمان‌هایی که برای آن‌ها کار می‌کنند انتظار دارند که به عنوان عامل تغییر عمل کنند.


بر کسی پوشیده نیست که ذینفعان امروزی بیش از هر زمان دیگری با دسترسی به اطلاعات مدام شما را زیر نظر دارند تا مطمئن شوند از این‌که آیا شما در این مسیر اقدامی انجام می‌دهید یا خیر.

 

مشتریان از شما انتظار دارند شفاف عمل کنید و می‌خواهند بدانند شما در راستای این تغییر مثبت اجتماعی چه کاری انجام می‌دهید، چه اهدافی را دنبال می‌کنید و چه پیشرفتی داشته‌اید.

 

این روند برای اکثر سازمان‌ها موجب تکامل می‌شود و این چالش را برای آن‌ها ایجاد می‌کند که در رویکرد کلی شرکت تجدیدنظر کنند و از مسئولیت اجتماعی شرکت به سمت حاکمیت زیست‌محیطی و اجتماعی تغییر مسیر دهند و سیستم حاکمیت زیست‌محیطی و اجتماعی را در کسب‌وکار خود به‌کار گیرند».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد