درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52386صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 11 آذر 1402 - 12:30
کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات» رونمایی شد
کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات» به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی ترجمه و منتشر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات» به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار شارا، کتاب مدل جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات، اصول راهنما و مؤلفه‌های سازنده‎ی مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی را تعریف می‌کند و جعبه‌ابزاری در اختیار کارشناسان می‌گذارد که تمامی منابع، توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز برای افزایش اعتبار و اعتمادسازی سازمان در آن گنجانده شده است. این مدل با بررسی مدل‌ها و روش‌‎های کنونی و دیدگاه‌‎های بیش از 1400 کارشناس از 46 کشور 5 قاره‎ مختلف دنیا طراحی شده است. این مدل می‌خواهد چارچوبی برای آینده‌ی ارتباطات، اعتبار و مدیریت قدرتمندترین دارایی‌های نامشهود باشد.

 

  

  🔶 لینک فروشگاه

 

 

پیش‌گفتار
اکنون در دوره‎ اقتصادی و اجتماعی جدیدی حضور داریم، زمانه‌ای که می‌توان آن را «اقتصاد اعتبار و دارایی‎‌های نامشهود» نامید. با افزایش ارزش دارایی‌‎های نامشهود شرکت‌ها، راز موفقیت می‌تواند توانایی سازمان برای جلب اعتماد، اعتبار و احترام ذی‌نفعان ازجمله کارکنان، مشتریان، سهامداران، تامین‌‎کنندگان، قانون‌‎گذارها و کل جامعه باشد.


جهانی‌سازی، دیجیتال‌سازی و البته پاندمی کرونا، تحول در ارزش دارایی‌های نامشهود را سریع‌تر از قبل کرده‌اند. در کنار ریسک‌‎های جدیدی که به وجود می‌‎آید، فرصت فوق‌العاده‌‎ای پیش روی مدیران ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنیا قرار گرفته است: آن‌ها می‌توانند پایبندی سازمان‌ها به اهداف را تضمین کنند، انتظارات ذی‎نفعان را برآورده کنند و اقدامات همسو با تعهدات‌شان پیش بگیرند.


همان‌طور که نتایج سالانه‌ی «شاخص اعتماد ادلمن» نشان داد، اغلب انتظارات بالایی از نقش راهبردی کمپانی‎‌ها وجود دارد. هرچند اگر 77 درصد از برندهای کنونی نیز ناپدید شوند شهروندان اهمیتی نمی‎‏‌دهند، اما در شرایط کنونی از آن‎‌ها انتظار می‎‌رود ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی، زیست‌محیطی و اقتصادی بسازند و تاثیر مثبتی بر کیفیت زندگی و شرایط جامعه‌ی پیرامون خود بگذارند. برای نمایش این تاثیر مثبت، سازمان‎‌ها باید تحولات اساسی در اهداف، نقش راهبردی، فرهنگ و رفتارهای‌شان پیاده کنند.


کرونا یک بحران بهداشتی با تاثیرات گسترده‎ اقتصادی و اجتماعی است. در همین راستا مدل جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات را ارایه می‌دهیم که هدف آن کمک به متخصصان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات برای کنار آمدن با نرمال‌های جدید اجتماع و همچنین فراهم‎‌سازی دانش، مهارت‎‌ها و ابزارهای ضروری برای مدیریت استراتژیک روی دارایی‌های نامشهود است... .


هدف اصلی اتحادیه‌ جهانی روابط‌عمومی و مدیریت ارتباطات و مرکز رهبری اعتبار، ارائه‎ جعبه‌ابزاری کامل برای کارشناسان ارتباطات است تا تمامی منابع، توانمندی‎‌ها و مهارت‎‌های موردنیاز برای کارشان را در اختیار داشته باشند.


اجرای مدل جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات، 11 توانمندی لازم برای ارایه‌ی عملکرد برجسته در این حوزه را تقویت می‌‎کند. این 11 توانمندی در سند «چارچوب توانمندی‎‌های عمومی» ذکر شده‌اند که اتحادیه‌ جهانی روابط‌عمومی و مدیریت ارتباطات در سال 2018 و با همکاری دانشگاه هادرسفیلد منتشر کرد. این چارچوب یکی از معتبرترین تحقیقات جدید درباره‎ نقش روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و مدیریت ارتباطات است و روزبه‌‎روز دایره‌ی کشورهای شرکت‌‎کننده در آن گسترش می‌یابد.


بنابراین مدل جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات بر اساس تمام تحقیقات، مدل‌ها و پیشرفت‎‌های کنونی بنا شده و اهمیت دارایی‌های نامشهود در این حوزه را نشان می‌دهد. همچنین به سازمان‎‌ها اجازه می‎‌دهد تا با استفاده از پنج مؤلفه‌ی بالا، برای جامعه‌ی خود‌ ارزش‌آفرینی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد