درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52508صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 21 خرداد 1402 - 12:30
دو کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» و «ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی» رونمایی می‌شود
مراسم رونمایی از دو کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» نوشته امید جهانشاهی و «ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی» با ترجمه امیرعلی خلج در قالب یک نشست تخصصی و بررسی این آثار برگزار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مراسم رونمایی از دو کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» نوشته امید جهانشاهی و «ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی» با ترجمه امیرعلی خلج در قالب یک نشست تخصصی و بررسی این آثار برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، «آینده‌پژوهی رسانه» و «ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی» تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده توسط این انتشارات، طی مراسمی با حضور استادان حوزه ارتباطات و رسانه و همچنین نویسنده و مترجم این آثار رونمایی و بررسی خواهند شد.


در این مراسم که توسط انتشارات سیمای شرق؛ ناشر تخصصی حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه و به میزبانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در روز سه‌شنبه، ۲۳خرداد، ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود، «سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران»، «حسن عمیدی، مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران»، «محمد سلطانی‌فر، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی»، «احد رضایان، استاد آینده‌پژوهی دانشگاه تهران»، «امیرعباس تقی‌پور، مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات»، «فائزه غفوری، مدیر ارتباطات بازاریابی تریبون»، «امید جهانشاهی، نویسنده کتاب آینده‌پژوهی رسانه» و «امیرعلی خلج، مترجم کتاب ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی» به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.


کتاب «آینده‌پژوهی رسانه» نوشته امید جهانشاهی تلاش دارد تا با نگاهی ویژه به موضوع آینده‌پژوهی بپردازد. درواقع این اثر خلاصه‌ای از مهمترین کتاب‌های آینده‌پژوهی است که تلاش دارد به گونه‌ای روشن و جامع، اصول و مبانی آینده‌پژوهی را ارائه دهد تا چهارچوب‌مند و اصولی به آینده بیندیشیم.


نویسنده این کتاب، دارای دکترای مدیریت رسانه و پژوهشگر حوزه ارتباطات و رسانه، تاکنون مقالات، یادداشت‌‌ها و آثار متعددی را در در این حوزه منتشر کرده است. این نویسنده، مدیریت گروه آینده‌پژوهی رسانه مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما را در سابقه کاری خود دارد.


کتاب «ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی» نوشته سیمون مور و رولاند هوبشر با ترجمه امیرعلی خلج درآمدی بر هوش مصنوعی و رابط‌های کاربری هوشمند است و می‌کوشد تشریح کند که چرا و چگونه این دو عامل اصلی تحقق یافتن یک انقلاب ارتباطی در زمینه ارتباطات استراتژیک و روابط عمومی به شمار می‌آیند. این کتاب که در آن، کاربردها و مفاهیم هوش مصنوعی و همچنین رابط‌های کاربری هوشمند مرور شده، منبع خوبی برای پژوهشگران، دانشجویان، متخصصان و کلیه فعالان عرصه‌های ارتباطات استراتژیک، روابط عمومی و مطالعات ارتباطات به شمار می‌آید.


امیرعلی خلج مترجم این کتاب سال‌ها در حوزه ترجمه متون و آثار انگلیسی به فارسی فعالیت داشته و مقالات و کتاب‌های متعددی را ترجمه کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


لازم به ذکر است، این مراسم در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، نبش جام جم، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، طبقه هفتم، سالن عقیق با حضور جمعی از استادان و مدیران حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار خواهد شد و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/


 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد