درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52927صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 10 مرداد 1402 - 10:40
تریبون ایبوک «روابط‌عمومی مدرن» را منتشر کرد
در این کتاب الکترونیکی، درباره تاریخچه روابط‌عمومی مدرن، تفاوت آن با شیوه سنتی و نقشی که در کسب‌وکارهای امروزی ایفا می‌کند، سخن گفته شده است. همچنین یک فصل کامل از آن به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های روابط‌عمومی مدرن می‌‌‌پردازد تا نقشه راه مناسبی را برای متخصصان این حوزه فراهم کند و ابزارهایی که یک متخصص روابط‌عمومی در فضای مدرن باید در اختیار داشته باشد را معرفی می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی یکی از حوزه‌هایی محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شاید برخی از افراد، روابط‌عمومی را با بیانیه‌های منتشرشده در هنگام بحران به خاطر بیاورند یا تصور کنند که در عصر دیجیتال این حوزه شکل گرفته است.


اما روابط‌عمومی از سال‌ها قبل در ادبیات کسب‌وکارها وجود داشته و فقط با توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال و گسترش رسانه‌های جمعی، شکل و شمایل تازه‌تری به خود گرفته است.


به تازگی تریبون، ایبوکی با عنوان «روابط‌عمومی مدرن» منتشر کرده که در آن به صورت کامل حوزه روابط‌عمومی را مورد بررسی قرار داده و راهنمای کاملی است برای افرادی که قصد دارند با حوزه روابط‌عمومی آشنایی بیشتری پیدا کنند.


در این کتاب الکترونیکی، درباره تاریخچه روابط‌عمومی مدرن، تفاوت آن با شیوه سنتی و نقشی که در کسب‌وکارهای امروزی ایفا می‌کند، سخن گفته شده است. همچنین یک فصل کامل از آن به استراتژی‌ها و تاکتیک‌های روابط‌عمومی مدرن می‌‌‌پردازد تا نقشه راه مناسبی را برای متخصصان این حوزه فراهم کند و ابزارهایی که یک متخصص روابط‌عمومی در فضای مدرن باید در اختیار داشته باشد را معرفی می‌کند.


در انتهای این ایبوک هم ساختار تیم‌های روابط‌عمومی در یک سازمان و مهارت‌های که باید کسب کنید تا تبدیل به یک متخصص روابط‌عمومی شوید را بیان کرده است.


ایبوک روابط‌عمومی مدرن شامل مثال‌های فراوانی از نمونه‌های داخلی و خارجی است و به زبانی ساده تمام مفاهیم روابط‌عمومی و برای هرکسی که در حوزه روابط‌عمومی فعالیت می‌کند، می‌تواند کاربردی باشد.
برای دانلود این ایبوک، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.


tribn.ir/PR-ebook
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد