درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53053صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 7 آذر 1402 - 09:21
سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲ ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود
این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط‌عمومی، آموزش‌های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط‌عمومی به‌ویژه هوش مصنوعی مولد، گاه‌نویسی تاریخ روابط‌عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط‌عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جمله‌های کلیدی و راهگشای آن و ده‌ها محتوای ارزشمند دیگر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) ||سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود.

 

به گزارش شارا، این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط‌عمومی، آموزش‌های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط‌عمومی به‌ویژه هوش مصنوعی مولد، گاه‌نویسی تاریخ روابط‌عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط‌عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جمله‌های کلیدی و راهگشای آن و ده‌ها محتوای ارزشمند دیگر است.

این سالنامه که در طی 10 سال گذشته برای شاغلان روابط‌عمومی به عنوان یک دایرة‌المعارف شناخته می‌شود دارای بخش‌های مختلف زیر است:

- روزنگار روابط‌عمومی ایران
- روابط‌عمومی ایران از نگاه صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان

- آشنایی با فرصت‌های هوش مصنوعی مولد برای روابط‌عمومی‌ها
- آشنایی با رویدادهای مهم روابط‌عمومی
- چکیده‌ای از مهم‌ترین اندیشه‌های تاثیرگذار در حوزه‌های روابط‌عمومی و هوش مصنوعی مولد
- ثبت نشان‌های افتخار حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات در «سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران»
- معرفی تازه‌های نشر
- مطالب آموزشی و کاربردی
- برش‌هایی از فنون کاربردی روابط‌عمومی
- مروری بر مهم‌ترین رویدادهای سال روابط‌عمومی

دهمین شماره سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران، چهار رنگ و در قطع خشتی با طراحی نفیس به صورت کاملا تخصصی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود.

 

از همه مدیران، کارشناسان و فعالان روابط‌عمومی دعوت می‌کنیم تا در انتشار «سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران» مشارکت کنند. این سالنامه یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است و به ثبت رویدادهای روابط‌عمومی ایران کمک می‌کند.

 

از این‌رو، از روابط‌عمومی سازمان‌ها و شرکت‌ها و سایر علاقمندان دعوت می‌شود تا با مشارکت در یکی از قالب‌های زیر، ما را در انتشار این سالنامه یاری دهند:
 
 اسپانسر مالی: با پرداخت مبلغی به عنوان اسپانسر مالی، می توانید نام و لوگوی سازمان خود را در سالنامه درج کنید.
 ارائه خدمات رایگان و تهاتری: با ارائه خدمات تهاتری، مانند چاپ، طراحی، عکاسی، ترجمه و غیره، می‌توانید به انتشار سالنامه کمک کنید.
 حمایت معنوی: با انتشار اطلاعیه یا خبر در سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود، می‌توانید از انتشار سالنامه حمایت کنید.
 
 در صورت تمایل به همکاری، لطفاً با شماره تلفن [66943670] یا ایمیل [info@kpri.ir] تماس حاصل فرمایید.


 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد