درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53260صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 20 شهریور 1402 - 11:22
وضعیت رسانه‌های اجتماعی در بانکداری در سال 2023
بانک ها به طور فزاینده ای در رسانه‌های اجتماعی فعال هستند. در سال 2023، 88% از بانک ها تا حدودی یا بسیار فعال در رسانه های اجتماعی بودند، که از 75% در سال 2021 بیشتر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رسانه های اجتماعی ابزاری قدرتمند است که بانک ها می توانند از آن برای ارتباط با مشتریان، ایجاد روابط و تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند. با این حال، بانک ها باید از رسانه های اجتماعی به طور موثر استفاده کنند تا به اهداف خود دست یابند. این گزارش توصیه هایی برای بانک ها در مورد نحوه بهبود استفاده آنها از رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.

 

گزارش نشان داد که:

* بانک ها به طور فزاینده ای در
رسانه‌های اجتماعی فعال هستند. در سال 2023، 88% از بانک ها تا حدودی یا بسیار فعال در رسانه های اجتماعی بودند، که از 75% در سال 2021 بیشتر است.
* فیس بوک هنوز محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی برای بانک هاست. با این حال، استفاده از سایر پلتفرم ها، مانند لینکدین، توییتر و اینستاگرام، در حال رشد است.
* بانک ها از رسانه های اجتماعی برای طیف گسترده ای از اهداف استفاده می کنند، از جمله خدمات مشتری، بازاریابی و مشارکت در جامعه.
* بانک ها هنوز در حال یادگیری نحوه استفاده موثر از رسانه های اجتماعی هستند. بسیاری از بانک ها در ایجاد محتوای جذاب و اندازه گیری نتایج کمپین های رسانه های اجتماعی خود مشکل دارند.

گزارش توصیه هایی را برای بانک ها در مورد چگونگی بهبود استفاده از رسانه های اجتماعی خود ارائه می دهد، مانند:

* تولید محتوای با کیفیت که مرتبط با مخاطب هدف شما باشد.
* از زبان گفتاری استفاده کنید.
* مخاطب خود را درک کنید.
* گوش دادن و پاسخ دادن.
*به دنبال محتوای غیر بانکی جدید باشید.

وضعیت رسانه های اجتماعی در بانکداری به بررسی نحوه استفاده بانک ها از رسانه های اجتماعی، چالش ها و فرصت هایی که وجود دارد و آنچه در آینده انتظار می رود، می پردازد. ABA داده های نظرسنجی را از بیش از 330 بانک ایالات متحده جمع آوری کرد - مؤسسات مالی با اندازه های مختلف.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد