درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 01:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53372صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 5 مهر 1402 - 07:55
4 روش منحصر به فرد (و کمتر شناخته شده) برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال
در این مقاله، لوکاس میلر، موسس Echelon Copy، چهار روش منحصر به فرد و کمتر شناخته شده برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال را ارائه می دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، لوکاس میلر، موسس Echelon Copy، چهار روش منحصر به فرد و کمتر شناخته شده برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال را ارائه می دهد.

 

این روش ها عبارتند از:
اعتبار دامنه: اعتبار دامنه ارتباط و قدرت درک شده وب سایت را با موتورهای جستجو برای یک موضوع خاص اندازه گیری می کند. هرچه امتیاز بالاتر باشد، سایت از دید بیشتری برخوردار است و در نتیجه احتمال دریافت ترافیک بیشتر خواهد بود.


آگاهی از برند: آگاهی از برند میزان آشنایی افراد با یک برند خاص را اندازه گیری می کند. روابط‌عمومی دیجیتال می تواند به افزایش آگاهی از برند با ایجاد پوشش رسانه ای و محتوای آنلاین کمک کند.


افزایش جستجوی مارک: افزایش جستجوی مارک نشان می دهد که افراد به طور فزاینده ای در حال جستجو برای یک برند خاص در اینترنت هستند. این می تواند نشانه ای از افزایش آگاهی از برند یا علاقه به محصول یا خدمات باشد.


سهم صدا: سهم صدا میزان مکالمه آنلاین حول یک برند خاص را اندازه گیری می کند. روابط‌عمومی دیجیتال می تواند به افزایش سهم صدا با ایجاد پوشش رسانه ای و محتوای آنلاین کمک کند.


میلر استدلال می کند که این روش ها می توانند به حرفه ای های روابط‌عمومی کمک کنند تا تصویر بزرگی از اثربخشی کمپین های خود به دست آورند و ارزش واقعی خود را برای مشتریان خود ثابت کنند.


در اینجا چند نکته اضافی برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال آورده شده است:
از اهداف مشخص و قابل اندازه گیری استفاده کنید. قبل از شروع هر کمپین روابط‌عمومی، اهداف مشخص و قابل اندازه گیری تعیین کنید. این به شما کمک می کند تا نتایج خود را ردیابی و اندازه گیری کنید.


از ابزارهای اندازه گیری استفاده کنید. ابزارهای زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا نتایج روابط‌عمومی خود را اندازه گیری کنید. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا داده ها را جمع آوری، تجزیه و تحلیل و گزارش دهید.


با مشتریان خود همکاری کنید. با مشتریان خود همکاری کنید تا اهداف و معیارهای ROI را تعیین کنید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که داده هایی را جمع آوری می کنید که برای آنها مفید است.


با استفاده از این نکات، می توانید ROI روابط‌عمومی دیجیتال خود را به طور موثر اندازه گیری کنید و ارزش واقعی خود را برای مشتریان خود ثابت کنید.


نوشته لوکاس میلر
19 سپتامبر 2023
منبع: PR Daily

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد